Hjælp vedrsygdommen:: Candida
Fra : Dumbo

Dato : 21-12-03 14:44

Jeg vil gerne have kontakt med nogen der her erfaring med Candida.
Ved ikke om det mon er det jeg lider af.
Men hele mit spiserør fra næse og til midt på maven føles som det er ved at
lukke.
Jeg ser noget hvidt slimligende klumper i mit svælg. Kan være heldig af
hoste en enkelt op og det letter lidt.
Men dem der måske er længere nede i halsen genere mig meger.
Jeg har en meget dårlig ånde. Det føles som der gror noget i mig.
Når jeg spiser får jeg det meget udehageligt i venstre side lige bag de
nederste ribben.
Af og til er der også hvide klumper i min afføring.. Ca på størelse med en
ært.
Farven på min afføring variere meget. Mellem sort til meget meget lysebrunt.

Jeg er en mand på 38 år.. 180 cm og 78 kg..

Mvh Mig

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 21-12-03 15:30

"Dumbo" <No@email.com> wrote in message
> [...]
> Farven på min afføring variere meget. Mellem sort til meget meget
lysebrunt.

> Jeg er en mand på 38 år.. 180 cm og 78 kg..

Hva' siger din læge?

/Søren

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-12-03 08:43

Hej Søren

"Dumbo" <No@email.com> wrote in message
> Jeg vil gerne have kontakt med nogen der her erfaring med Candida.
> Ved ikke om det mon er det jeg lider af.

Jeg har i perioder haft problemer med candida - endog været meget slemt
ramt. Jeg fik hjælp af en kinesiolog, der gav mig homøopatiske dråber, samt
vejledning om kost.

Candida kan give mange forskellige symptomer, og ikke mange læger tager
problemet seriøst.

Hvis du kan komme til nordvestjylland, kan du maile mig privat ved at
erstatte spam med jomfruen, så vil jeg skrive adressen op på den kinesiolog
der har hjulpet mig og mange andre.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Lyrik

Dato : 04-01-04 14:09

> [...]
> Ved ikke om det mon er det jeg lider af.
> Men hele mit spiserør fra næse og til midt på maven føles som det er ved
Gør op med dig selv om det betyder noget for dig at leve og overleve. Hvis
det betyder noget så går du straks til lægen med et udprint af dette indlæg.

God bedring fra Jens