Akut talebesvær
Fra : Jan Jeppesen

Dato : 17-12-03 18:31

Hej NG

Brormand har pludselig fået talebesvær indenfor få timer. Stammer og har
svært ved at formulere orderne.
Hvad kan det være? Virus i talecenteret?
Han har det iøvrigt fint (Ikke ondt nogen steder)

Mvh. Jan

Fra : Michael-7500

Dato : 17-12-03 18:37

"Jan Jeppesen" <jan.jeppesen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svært ved at formulere orderne.
> Hvad kan det være? Virus i talecenteret?
> Han har det iøvrigt fint (Ikke ondt nogen steder)

Hej Jan.

Ring dog til vagtlægen ASAP....! Jeg har ikke forstand på det, men tænker
med det samme på blodprop et eller andet sted.....

Michael

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 17-12-03 22:35

Det VAR en blodprop..
Men han kom hurtigt på sygehuset, så den skulle ikke være livstruende.
Tak til dig, Michael, for det hurtige svar!!

Mvh. Jan

Fra : Michael-7500

Dato : 17-12-03 22:52

> Det VAR en blodprop..
> Men han kom hurtigt på sygehuset, så den skulle ikke være livstruende.
> Tak til dig, Michael, for det hurtige svar!!

SÅ lidt.....
Håber han har det godt...

Michael

Fra : arc@na

Dato : 17-12-03 23:14

"Michael-7500" <michael7500@mail.dk> wrote in news:3fe0cfd8$0$69967
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> SÅ lidt.....
> Håber han har det godt...

Også herfra!!
Og Michael - hamrende godt gået at give livreddende førstehjælp via Usenet!

arc@na

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 17-12-03 23:31

Min bror´s kæreste kørte ham på sygehuset, før jeg nåede at ringe tilbage
efter jeg havde fået svaret fra Michael, men han var godt nok tæt på en
medalje alligevel!!

Mvh. Jan

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-12-03 00:50

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev

> Og Michael - hamrende godt gået at give livreddende førstehjælp via
Usenet!

Jeg hoppede godnok også i stolen da jeg læste det.
Hvis jeg havde ståe ansigt til ansigt med det, ville jeg nok have ringet
112.

Og forresten kende jeg flere der idag er normalttalende efter at have
haft en blodprop i talecentret.

Hvis genoptræning er nødvendig, kan børnekrydsogtværs anbefales.

Den rigtig gode nyhed i dette tilfælde er, at han er kommet hurtigt i
behandling.

Mvh.