hvem kan huske denne film? Gyser?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 19-04-01 11:42

Mig og en af mine venner var inde og se Exorcisten, og kom til at snakke om
gamle gyserfilm, som skræmte os som børn. Min kammerat var kommet til at se
et klip fra en film, for ca. 15 år siden, som skræmte ham fra vid og sans
(han var 5-6 år Det var en mand der gik ind i en lys
(penthouse?)lejlighed, og vendte en person om på sengen, og da personen
bliver vendt om, har vedkommende ikke noget ansigt. Nogen der kan en titel
på baggrund af disse sparsomme oplysninger?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Henrik Larsen

Dato : 19-04-01 11:46

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>sengen, og da personen bliver vendt om, har
>vedkommende ikke noget ansigt. Nogen der kan en titel
>på baggrund af disse sparsomme oplysninger?

"The Abominable Dr.Phibes"?

Vh Henrik