2210 skal på nettet?
Fra : Per H

Dato : 20-12-03 11:51

Ved godt det er en forkert gruppe, men har prøvet de andre.

Jeg skal have 2210 til at gå på nettet fra min mobil, via blottoh.

der skal jeg indtaste et pasword, og brugernavn. og jeg taster det
ind som jeg benytter til min udbyder, og koden til min mailkonto.

Men når jeg forsøger at få forbindelse, får jeg at vide at det er
forkert brugernavn, eller pasword.

Jeg går også ud fra at det tlfnummer jeg skal ringe til fra 2210 er
det sammen som mobilen skal bruge til at gå på netttet?

Mobilen kan godt gå på nettet. og jeg kan også vække mobilen fra2210.
men så stopper det også.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Verner

Dato : 20-12-03 17:31

On Sat, 20 Dec 2003 11:50:47 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Jeg går også ud fra at det tlfnummer jeg skal ringe til fra 2210 er
>det sammen som mobilen skal bruge til at gå på netttet?

Jeg ikke sikker på at du skal bruge samme telefonnummer - når du
bruger 2210'eren via mobilen, så virker denne jo pludselig som alm.
modem - og skal formentlig kalde til et andet nummer.

Hvilken udbyder har du ?

Verner

Fra : T. Hartung

Dato : 20-12-03 23:40

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt det er en forkert gruppe, men har prøvet de andre.
>
> Jeg skal have 2210 til at gå på nettet fra min mobil, via blottoh.

Hej Per

Har du kikket her ??

http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

glædelig jul til alle
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Per H

Dato : 21-12-03 01:26

On Sat, 20 Dec 2003 23:40:18 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Per
>
>Har du kikket her ??
>
>http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

jo men den er ikke magen til min. der er en del forskelle på
vinduerne.

Den kan godt ringe op. men så sker der ik mere.

Vh Per

icq 8212837