Hvilken newsserve skal jeg vælge
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 21-12-03 22:04

Hejsa

Jeg flytter fra januar mit adsl fra TDC til Struer.Net

I den forbindelse mister jeg jo mine news.

Hvor finder jeg et godt alternativ til news.tele.dk

/Thorkild

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-12-03 22:08

"Thorkild Nielsen" <Thorkild_fjern_@s16.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg et godt alternativ til news.tele.dk

bruger du binaere grupper ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 21-12-03 22:26

> bruger du binaere grupper ?

Normalt bruger jeg kun de danske grupper, men ind i mellem bruger jeg også
de binaere.

Er der en god billig server, hvor de danske grupper er med.

/Thorkild

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-12-03 22:44

Thorkild Nielsen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Normalt bruger jeg kun de danske grupper, men ind i mellem bruger jeg også
> de binaere.
> Er der en god billig server, hvor de danske grupper er med.

Til de non-binære grupper kan du bruge sunsite.dk

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Allan Danielsen

Dato : 05-01-04 22:03

Hej Thorkild

Jeg vil stærkt anbefale dig at gå ind på:

www.easynews.com

Det er en helt fantastisk newsserver, som ganske vist befinder sig i
USA, men som har de danske nyhedsgrupper tillige med en masse fra hele
verden.

Den er ganske vist ikke gratis, som du har været vant til fra TDC, men
til gengæld er der den fordel, at alle news og ikke mindst vedhæftede
filer bliver liggende en måned. Det er meget usædvanligt for en
newsserver, som normalt kun har tingene liggende et par dage.

Det koster cirka 60 kroner om måneden alt efter dollarens kurs.

God fornøjelse med flytningen.

De bedste hilsner fra Allan

Fra : spuck

Dato : 08-01-04 13:49