domain -> IP
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 23:11

Jeg har et domain ved Web10

Jeg kunne godt tænke mig at alt trafik røg direkte til min privat IP
istedet, således at jeg selv kunne lave ftp + spare pengene til webhotel

DK-hostmaster accepterer dog kun registrerede dns'er, så hvad skal jeg gøre
?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-12-03 23:26

On Fri, 19 Dec 2003 23:10:45 +0100, "Tom" <svar i nyhedsgruppen> wrote:

> [...]
>
>DK-hostmaster accepterer dog kun registrerede dns'er, så hvad skal jeg gøre

Redelegerer domænet til GratisDNS og så selv styre DNS derfra.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-03 00:38

Takker. Genialt link!!!!