Sonofon og mac
Fra : Henning

Dato : 15-12-03 06:27

Computer Mac
Opkobling Fastnet
Udbyder Sonofon.

Problem Godkendes ikke ved opringning til server.

I vejledningen opgives at fastnet telf. nr. er brugernavn
og parssword er en række bogstaver, der ud over oplyses
et kundenummer, men ingen af disse mulige konstelationer
godkendes.

I vejledningen oplyses det at det interne modem skal være
det, der ender på ( v.30) har dog også prøvet de andre
uden held.

Sonofon intallations cd understøtter ikke Mac styresystem.
Kundesuport kan ikke vejlede i opsætningen af mac-internet
forbindelse.

Efter 2 måneder er der ikke fundet en løsning, kun opkrævet
betaling.

Er der ikke en suporter fra sonofon her i gruppen, der lige
kan sende mig en mail om hvem i deres firma, der kan løse
problemet med fastnet og mac komputer

MVH
Henning

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 15-12-03 15:59

On Mon, 15 Dec 2003 06:27:14 +0100, Henning wrote in
dk.edb.internet.udbydere
<3fdd461c$0$69967$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

>Computer Mac
>Opkobling Fastnet
>Udbyder Sonofon.
>
>Problem Godkendes ikke ved opringning til server.

Jeg vil tro de er i stand til at hjælpe dig i dk.edb.mac gruppen.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-12-03 17:56

"Henning" <h2m@invalid.madsen.mail.dk> writes:

> Sonofon intallations cd understøtter ikke Mac styresystem.
> Kundesuport kan ikke vejlede i opsætningen af mac-internet
> forbindelse.

Hvorfor skifter du ikke til en udbyder der vil give vejledning
i opsætning af mac?

Martin
ADSL og opsætning af CISCO router.