Fra TDC til Cybercity......hhmmm
Fra : TexasFlood

Dato : 13-12-03 16:12

Overvejer at skifte fra TDC 512/128 til CC's 1024/128, dette skift kun
koster ca 50 kr om måneden.
Hvordan kører CC's net og servere ?
Er der sjælendt nedbrud eller er det noget ged...?
Ligeledes med deres nyhedsgrupper - er de som TDC's ?

Jeg er egentlig tilfreds med TDC men for en flad 50'er vil jeg gerne doble
min downrate op og så har CC mulighed for kortvarig boost.

MVH

TF

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-12-03 16:21

TexasFlood skrev:

>Hvordan kører CC's net og servere ?

Jeg kender kun personligt Stofanet. Men at dømme ud fra at der
sjældent er klager over teknikken hos udbyderne, slutter jeg at
de er lige gode alle sammen, måske Mobilix undtaget (?). Det var
da også min erfaring for en del år siden da jeg prøvede flere af
dem (med telefonmodem).

--
Bertel

Fra : Jesper Laursen

Dato : 13-12-03 17:29

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er egentlig tilfreds med TDC men for en flad 50'er vil jeg gerne doble
> min downrate op og så har CC mulighed for kortvarig boost.

Har du undersøgt mht. TDC's nye priser osv...?

Fra : TexasFlood

Dato : 13-12-03 19:21

Ja - jeg betaler idag 349.- for 256/128 som bliver nedlagt.
Det er så meningen at man skal gi 9 kr mere om måneden for at få en 256/128
linje.
9 kr er ikke meget men hvis man hos CC kan få 1024/128 for 395 kr mod 359 kr
for 512/128
hos TDC synes jeg måske det ville være de ekstra 40 kr værd.

TF

Fra : René

Dato : 14-12-03 13:40

On Sat, 13 Dec 2003 19:20:53 +0100, "TexasFlood"
> [...]

>for 512/128
>hos TDC synes jeg måske det ville være de ekstra 40 kr værd.

Du kan også få 512/128 for 360,- hos CC. Det har jeg i hvert fald nu.
vi der før havde 384/128 til 360,00 har nu 512/128 til samme pris.
(det tror jeg alle har fået)

Hos CC skal du heller ikke leje eller købe en router som hos TDC. Den
er incl. til låns

Hilsen René

Fra : Devast8or

Dato : 13-12-03 17:11

TexasFlood wrote:
> [...]
>
> Jeg er egentlig tilfreds med TDC men for en flad 50'er vil jeg gerne
> doble min downrate op og så har CC mulighed for kortvarig boost.

Jeg har lige spurgt om det samme i dk.edb.internet.udbydere.xdsl ;)

Det ligger under "Hvilke udbydere kræver ikke fastnet?" fra 11/12

Devast8or

Fra : anders

Dato : 14-12-03 15:55

Det lyder jo meget godt, at der bliver lidt priskrig, TDC skulle også fald i
pris til januar, jeg har selv web-speed og skrev så i sidste uge til
kundesupport, om de også havde i sinde at skære i prisen, men det har de
åbentbart ikke lyst at svare på. ( så måske cc)
hilsen
anders
god jul!

Fra : René

Dato : 14-12-03 18:12

On Sun, 14 Dec 2003 15:55:21 +0100, "anders" <aol@oncablefjern.dk>
wrote:

> [...]
>kundesupport, om de også havde i sinde at skære i prisen, men det har de
>åbentbart ikke lyst at svare på. ( så måske cc)

Jeps gi' TDC noget konkurrence. CC er heller aldrig nede. Det er i
hvert fald meget sjældent. Jeg har prøvet det en gang på de 1½ år jeg
har haft det. Og det var pga strømsvigt i det meste af danmark

Hilsen René

Fra : Sandman

Dato : 15-12-03 08:43

"René" <renems@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeps gi' TDC noget konkurrence. CC er heller aldrig nede. Det er i
> hvert fald meget sjældent. Jeg har prøvet det en gang på de 1½ år jeg
> har haft det. Og det var pga strømsvigt i det meste af danmark

-----------------
Jeg kan klart anbefale CC, jeg har haft dem i 4 år og 2 mdr. og har aldrig
haft problemer. Lige da jeg havde fået CC, lavede jeg selv en bummert -
fik rodet lidt rundt i nat's osv., hvilket resulterede i at min router gik
kold.

CC sendte en samme dag og jeg sendte så bare min retur dagen efter, kanon
service.

Jeg har været nede en gang, det blev dog varslet af CC dagen forinden på
mail,
og udskiftningen blev foretaget om natten....

Jeg har nu en 2048/512 til 675,- og er yderst tilfreds med CC....

Jimmy

Fra : Anders Nielsen

Dato : 14-12-03 22:22

>og så har CC mulighed for kortvarig boost.

<-- Det har TDC faktisk også. Det er gratis at hæve/sænke hastigheden på TDC
adsl. Når man vil booste, ringer man bare ind og beder dem sætte
hastigheden op. Når man ik vil have det mere, ringer man og sætter det ned
igen. Man betaler kun mere i de dage, men har en hurtigere hastighed...
Så det er måske endda billigere at booste end hos Cybershitty. Det har jeg
ikke i sinde at undersøge nu.

Og pyt med de 512 kbit/s... Det varer nok ikke mange år inden de får lagt
fiberoptiske kabler ned over hele landet. Så kommer hele befolkningen til
at ringe gratis til andre abonnenter og have 10 Mbit/s linier. Ligesom
Præstø. Blir sq NiCe.

//Zred