Højreklik på spam-mail og videresend til a~
Fra : Jekka

Dato : 17-12-03 12:13

Jeg har brug for en lille applikation til Outlook XP, hvor man højreklikke
på en email og henholdsvis kan white- eller blackliste en email. Den skal
sende til hver sin email adresse og programmet skal være freeware og helst
kunne installeres unattended - findes dét?

Fra : Torben M

Dato : 06-01-04 00:57

"Jekka" <a@b.cde> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende til hver sin email adresse og programmet skal være freeware og helst
> kunne installeres unattended - findes dét?

Hej Jekka

Prøv at se på prg. www.spampal.org - det er forrygende og oven i hatten får
du en spamliste med ud over en b/w liste

Mvh Torben M
bitsnedker@hotmail.com