Dele kalender og kontaktpersoner uden Exch~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 16-12-03 23:57

Jeg ønsker lokalt på et netværk, at 2 personer skal kunne se hinandens
kalender og kontaktpersoner mv. og således også booke hinanden til aftaler.
Kan det lade sig gøre:

1) Ved separate Outlook pst-filer?
2) Ved oprettelse af 2 brugerprofiler i den samme Outlook pst-fil?

/Anders

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-12-03 16:08

Anders Lau Mandsholm skrev i et indlæg på usenet:
> 1) Ved separate Outlook pst-filer?

Ved ikke....

> 2) Ved oprettelse af 2 brugerprofiler i den samme Outlook pst-fil?

Vil formentlig virke - jeg laver noget lignende - dog med samme bruger,
men fra flere PC'er - og det virker - jeg kan bruge samme pst-fil fra
alle PC'er - MEN kun fra en PC ad gangen - altså hvis den ene har åbnet
Outlook, så kan andre ikke gøre det samtidig.......

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : GiWeo

Dato : 17-12-03 18:54

Hejsa

Du kan også anvende funktionen "Del" der ligger i menuen "Filer"

Så kan du dele kontaktpersoner, kalender og/eller opgaver via
"usynlig" e-mail hvis de 2 brugere jo altså har hver deres konto ??

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??