E-Mail
webnoob 5265
Signatur i outlook
Fra : SimSalaBim

Dato : 15-12-03 21:19

Jeg skal sætte autosignatur på mine mails, men jeg kan ikke finde den menu
man retter det i.
Er der en der kan guide mig.

/Carsten

---
Afsendte mail er certificeret virus-fri

Fra : BJ Denmark

Dato : 16-12-03 13:44

"SimSalaBim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal sætte autosignatur på mine mails, men jeg kan ikke finde den
menu
> man retter det i.
> Er der en der kan guide mig.

"Funktioner - Indstillinger - Fanebladet Postformat - Knappen [Vælg
signatur] - Knappen [Rediger]".

I hvervt fald i Outlook 2K.

BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet
"Du er en idiot" får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : SimSalaBim

Dato : 17-12-03 20:46

Du blev min redningsmand. Tak