E-Mail
webnoob 5265
Mails forsvinder i Agent
Fra : PS

Dato : 13-12-03 19:26

Hej
Jeg har observeret at de {ldste mail i Agent's forskellige news
grupper forsvinder efter en tid, ogs} dem hvor jeg har hentet body
delen. Har jeg overset en indstillingmulighed?
Mvh. Preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-03 21:01

PS <ptofte@worldonline.dk> skrev :

>Jeg har observeret at de ældste mail i Agent's forskellige news
>grupper forsvinder efter en tid, også dem hvor jeg har hentet body
>delen. Har jeg overset en indstillingmulighed?

Kig i Groups (default) properties => What to purge.

Som standard er den sat til at slette indlæg efter 30 dage.

Se evt. også under When to purge.

PS. Vær rar at bruge iso 8859-1 som tegnsæt i steet for
en del newsreadere vil danske og andre speciel tegn ikke blive
vist korrekt.
--
Knud

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 13-12-03 21:04

PS skrev:

>delen. Har jeg overset en indstillingmulighed?

Group-(def)properties-what to purge?

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Poul Erik

Dato : 14-12-03 02:06

On Sat, 13 Dec 2003 21:04:23 +0100, Kaj Svenningsen
<news@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Group-(def)properties-what to purge?

Agent ryder selv op efter en tid. Som de andre fortæller kan du ændre
hvornår den skal slette gamle indlæg.

Alternativt kan du markere at du vil beholde dem (keep - tryk på
hængelås ikonet).

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-03 02:29

Poul Erik <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev :

>Alternativt kan du markere at du vil beholde dem (keep - tryk på
>hængelås ikonet).

Brug [K], det er da meget nemmere.
--
Knud

Fra : PS

Dato : 14-12-03 22:01

Tak for svarene, jeg t{nkte nok der m}tte v{re en l|sning.
\h, Knud, hvor er det lige jeg s{tter det dersens tegns{t?
Mvh. Preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-03 01:13

PS <ptofte@worldonline.dk> skrev :

>Øh, Knud, hvor er det lige jeg sætter det dersens tegnsæt?

Du bør sætte den op som vist på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/agent.png

Kan du ikke ændre det, så mangler du de nødvendige code pages,
kan hentes på ftp://ftp3.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip
eller ftp://ftp.forteinc.com/pub/agent/english/cod.zip

Pak den ud og kopier de nødvendige ind i roden af din Agentmappe.

med venlig hilsen
Knud