Billig GPRS fra Oestrig?
Fra : Allan Olesen

Dato : 21-12-03 21:19

Jeg skal i slutningen af januar paa skiferie i Oestrig og kunne godt
taenke mig at sende nogle faa megabytes feriebilleder hjem undervejs.

Jeg har et Sonofon erhvervsabonnement med GPRS, men det kommer jo
sikkert til at koste mig en formue (deres side ser ud til at vaere
nede lige nu).

Er der nogen, der kender til nogle billige lokale abonnementer med
GPRS? Helst noget, der kan bestilles hjemmefra.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Johnny

Dato : 22-12-03 00:05

Allan Olesen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen, der kender til nogle billige lokale abonnementer med
> GPRS? Helst noget, der kan bestilles hjemmefra.

I Østrig koster det 56,25 kr. inkl. moms/Mb via GPRS ved SONOFON.

Med mindre du er Østerisk statsborger eller har en Østerisk "cvr"
nummer, så *tror* jeg godt, at du kan skyde en hvid pil efter et lokalt
abonnement med GPRS. Men jeg kender desværre ikke så meget til Østrigs
telemarked...

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Allan Olesen

Dato : 22-12-03 09:53

Johnny <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote:

>I Østrig koster det 56,25 kr. inkl. moms/Mb via GPRS ved SONOFON.

Selv da Sonofons hjemmeside igen kom op at koere, lykkedes det mig
ikke at finde udlandstakster for GPRS. Men det minder om den pris, jeg
fandt hos TDC, saa du har jo sikkert ret.

Maaske man bare skulle sende en CD hjem med taxa hver dag...

> [...]
>nummer, så *tror* jeg godt, at du kan skyde en hvid pil efter et lokalt
>abonnement med GPRS. Men jeg kender desværre ikke så meget til Østrigs

Hm. I andre lande er der da svjv ikke den slags restriktioner?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : ASC

Dato : 22-12-03 10:14

Allan Olesen <asdfgerw@c.dk> wrote in article
<3fe60022$0$95095$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>

> --
> Allan Olesen, Lunderskov.
> Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.

Hej

på følgende link finder du taksterne:

http://www.sonofon.dk/service_og_produkter/mobil/mobil_i_udlandet/index.shtm

ASC