Fufu og hans nye ven
Fra : Ragna

Dato : 21-12-03 18:16

Hej alle!
Nu har vi haft vores nye Bjørn i 14 dage, og som I kan se i mit album:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=344, så har de to allerede fundet
hinanden.
Selv om hvalpen aldrig havde set en kat før, var han helt rolig over for
Fufu.
Til gengæld var Fufu bange for den lille og gik rundt med tyk hale, krum ryg
og "kølvandsstribe" de første par dage.
Efterhånden slappede han af, og nu kan de både lege flygtelege i haven,
nusse hinanden og give næsemøz.
De kan også ligge tæt på hinanden og sove, så grunden er allerede lagt til
et godt venskab.
Først da Fufu begyndte at snakke igen en uge efter hvalpens ankomst, gik det
op for mig, at han havde været meget tavs siden vores schæfer-Bjørns død.
Nu er han glad og munter igen, men det skar mig i hjertet, når jeg flere
gange i vores "hundeløse" uge fandt ham siddende inde i soveværelset på en
af den gamle hunds yndlingspladser.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Ann K

Dato : 21-12-03 18:29

Hej Ragna.
Uhh - hvor er Bjørn 2 dog dejlig!!! Smuk, smuk collievapper...
Det der billede "Om lidt går det løs"... tja hos mig skal kombattanterne
byttes med en sheltie og en aby-mis... men udtrykket i øjne og
kropsholdning er fuldkommen identisk med det man ser mellem Fufu og Bjørn
;-D
Skønt at de to allerede er ved at blive bedstevenner...

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Kate

Dato : 22-12-03 21:48

Hej Ragna

Det ser ud til at Bjørn og Fufu godt kan li' hinanden, hvor dejligt.
For år tilbage overtog jeg en kanin som skulle være veninde til ham jeg
havde i forvejen. De blve hurtigt rigtigt gode venner og sås faktisk
altid sammen. Desværre blev den nye syg efter få månede og døde. Den
gamle kanin var simpelthen så ked at han bare sad på sit tæppe i flere
dage og ingenting ville. Derfor fik jeg ham jeg har nu. Bare det han
kom ind i hjemmet fik den første til at live op og i løbet af et par
uger var de to uadskillelige. Det var simpelthen skønt at se dem
sammen. Desværre døde den kanin så for et par år siden og jeg har kun
den ene tilbage. Da jeg ikke vil ha' flere kaniner så længe jeg bor i
lejlughed må Joey leve som enekanin, derfor lod jeg Carl, som han hed,
ligge på sit tæppe nogle timer efter hans død. Både Joey og Sofie blev
hurtigt klar over sagens sammenhæng og da Joey ikke har haft det store
behov for selskab på samme måde som Carl havde, så var det nok at vise
at Carl var død.
Men jeg glemmer aldrig hvor slønt det var og se Carl live op da Joey
som bare ca. 4 mdr gammel kom ind i huset

Tillykke med den gode sammenføring mellem de to

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.