Køling til GF4 TI4200 Pow
Fra : Torn

Dato : 21-12-03 14:37

Hej gruppe.

Mit GF4 TI4200 Point of View grafikkort er begyndt at knurre af mig. Det
viser sig at være den påmonterede blæser det er galt med. Passer en
almindelig blæser på kortet? Og er den blæser med køleprofil der sidder på
kortet limet fast foruden at være sat fast med 2 stag?

Grunden til spørgsmålene er at jeg ikke rigtig tør begynde at pille ved
noget her lige før jul. Tænk hvis jeg fik ødelagt noget og skulle holde jul
uden PC'en. Gyys!

Er der nogen der har tjek på det her?

Thoeger

Fra : Villy Jensen

Dato : 21-12-03 15:07

> [...]
>
> Grunden til spørgsmålene er at jeg ikke rigtig tør begynde at pille ved
> noget her lige før jul. Tænk hvis jeg fik ødelagt noget og skulle holde

Du kan frakoble originalblæseren og montere en stor ventillator
- enten ovenpå køleprofilen http://windw.dk/case/
- eller ligesom vist på http://www.hammerskov.dk/mod/

Inspiration i øvrigt:
http://people.freenet.de/s.urfer/v5500.htm
http://www.tweakup.dk/article/79/dk/
http://www.tweakup.dk/article/116/dk/?PHPSESSID=b15a050c5c1056832c265fa92a2f9f08

Erfaring:
En 60 mm ventillator, tøjret mod køleprofilen, og drevet med 7 Volt, er
ganske fint!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Torn

Dato : 22-12-03 13:32

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
9f08

> Erfaring:
> En 60 mm ventillator, tøjret mod køleprofilen, og drevet med 7 Volt, er

Tak for svaret. Jeg kan se på dine links at Georg Gearløs har adskillige
konkurrenter .

Thoeger