Problem: Pc Tv out--Hjælp !
Fra : Kispus

Dato : 21-12-03 14:03

Hej, er der et klogt hoved der kan hjælpe mig ?
Jeg har instaleret et nyt grafikkort: TNT2 Ultra - med TV in/out.
Men jeg kan ikke få billed på TV.
Jeg har taget et skærmbilled og lagt det i Binaer
se det her:

Jeg har for længe siden lånt et kort og kabel og der var
noget med at Klone, men den mulighed har jeg ikke nu,
hvad pokker er der galt ? (kører XP)
Mvh. John

Fra : jk

Dato : 21-12-03 22:44

"Kispus" <kispus@despammed.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har for længe siden lånt et kort og kabel og der var
> noget med at Klone, men den mulighed har jeg ikke nu,

Få fat i TvTool - og i betragtning af dit kort's alder - få fat i
TvTool2000.

/JK

Fra : SB

Dato : 23-12-03 01:07

Få fat i TvTool - og i betragtning af dit kort's alder - få fat i
> TvTool2000.
>
> /JK

Hvor køber man så det her i DK, de versioner jeg har prøvet, stopper alle
efter 15 minutter.
Og handler man over nettet skal man vel have visa, har kun dankort, hvad nok
ikke nytter meget i det store udland

Søren