CATOKAY?
Fra : Rasmus Bille

Dato : 21-12-03 13:17

Nogen der har erfaringer med dette "nye" grus?

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra : Axelgaard

Dato : 21-12-03 13:45

"Rasmus Bille" <rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med dette "nye" grus?

Hvis du tjekker nyhedsgruppen,
Ellers får du lige et udklip:

__________
Da vi fik Svedsken i sommer havde jeg slumpet til at købe noget helt
fantastisk kattegrus, der hedder CatOkay. Fidusen ved CatOkay er, at
tisseklumperne suges IND i grus'perlerne' - så effektivt, at man kun skal
fjerne pølserne. Sådan en pakke til 50 kr holder en måned, og der er absolut
ingen gener, hverken í form af lugt eller ømme poter...
__________

Fra : Rasmus Bille

Dato : 21-12-03 16:05

> Axelgaard skrev:
>
> Hvis du tjekker nyhedsgruppen,
> Ellers får du lige et udklip:

Hej og tak for tippet, men jeg kan ikke finde den tråd du refererer til?

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-12-03 16:20

In article <3fe5b6b197185@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Rasmus Bille
<rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> Hej og tak for tippet, men jeg kan ikke finde den tråd du refererer til?

Her:

http://makeashorterlink.com/?M48C25DD6

Fra : Rasmus

Dato : 21-12-03 18:50

> Ann Rudbeck skrev:

> Her:
>
> http://makeashorterlink.com/?M48C25DD6

Tak Axelgaard og Ann, men jeg er altså en kegle til IT åbenbart,

Jeg kan stadig ikke finde den tråd?

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Axelgaard

Dato : 21-12-03 19:25

Her så... nu kan det da ik gå galt :) Håber det er til at læse.

Alle meddelelser fra tråden
Besked 1 i tråden
Fra:Benedikte Brisson (dikte@nini.invalid)
Emne:Efterlysning - kattegrus

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.fritid.dyr.kat
Dato:2003-12-20 06:30:14 PST

[...]
Det har kunnet fås i ZooCity, men nu forhandler de det heller ikke mere.
Er der nogen, der har set det noget steder? Eller bør man nedsætte sig som
importør af fancy kattegrus?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk - nu med jul
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 2 i tråden
Fra:anja rasmussen (anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com)
Emne:Re: Efterlysning - kattegrus

Dato:2003-12-20 10:49:12 PST

> [...]
> Er der nogen, der har set det noget steder? Eller bør man nedsætte sig som

Hej...
Er det sådan nogle perler der ligener krystaller??? I så fald kan det
købes i blandt andet Petworld!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 3 i tråden
Fra:zasha (zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com)

Dato:2003-12-20 12:27:21 PST

<klip> Da vi fik Svedsken i sommer havde jeg slumpet til at købe noget helt
> fantastisk kattegrus, der hedder CatOkay.
<klip> Det har kunnet fås i ZooCity, men nu forhandler de det heller ikke
mere.
> Er der nogen, der har set det noget steder? Eller bør man nedsætte sig som
> [...]

Hej Benedikte *smil*

Jeg har postet et billede af det famøse kattegrus i dk.binaer.

Hvis du vil til at være importør, så kan vi jo lave et lille firma, jeg
sælger godter og du sælger grus (hvem mon føler sig mest heldig *GGG*)

Mange hilsner fra "gammel-svedske-mor-Heidi*

http://hei.homepage.dk/godter.html
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 4 i tråden
Fra:Anja (kiwiol1@stofanet.dk)

Dato:2003-12-20 13:43:06 PST

> [...]
> sælger godter og du sælger grus (hvem mon føler sig mest heldig *GGG*)
>
> Mange hilsner fra "gammel-svedske-mor-Heidi*

Sikkert mig der er halvbline, men jeg kan ikke finde det billede nogen
steder ??!

Hilsen Anja
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 5 i tråden
Fra:zasha (zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com)

Dato:2003-12-20 14:06:40 PST

"Anja" <kiwiol1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert mig der er halvblind, men jeg kan ikke finde det billede nogen
> steder ??!
>
> Hilsen Anja

Hej Anja :)

Det ligger i nyhedsgruppen dk.binaer

Eller også kan du se det hér:
http://www.draynecs-catlitter.com/catokay/catokay_dk.html

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 6 i tråden
Fra:Charlotte (charlotte@fjerndetteskovkatten.dk)

Dato:2003-12-20 12:45:37 PST

Hej I to...
"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i
> [...]
> tisseklumperne suges IND i grus'perlerne' - så effektivt, at man kun skal
> fjerne pølserne. Sådan en pakke til 50 kr holder en måned....

[Klipper og klistrer en masse...]

> Jeg har postet et billede af det famøse kattegrus i dk.binaer.

Kan man virkelig få kattegrus i en kanon-kvalli....1,5 kg til 50,- der
strækker en hel måned???

Jeg synes, jeg har prøvet forskelligt dyrt grus - var godt og dyrt og ikke
såååå meget bedre end så meget andet....og er nu egentlig havnet ved
billig-mærket Sille fra Fakta til 11,- for 4,1 kg og jeg bruger vel en pose
om ugen...tror jeg... +/- (køber som regel en kasse af gangen, så jeg holder
ikke sååå godt øje med det...)

Men jeg vil sige, at kan jeg "konvertere" til noget mindst lige så godt til
de penge, så vil jeg da klart overveje det.

Lad endelig høre nærmere

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 7 i tråden
Fra:zasha (zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com)

Dato:2003-12-20 14:09:29 PST

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> de penge, så vil jeg da klart overveje det.

Hej :)

Jeg har forsøgt mig med en mail til producenten, så måske kommer de tilbage
med et svar på hvem der er forhandler i DK.
Desværre er min erfaring med den slags mails, at man tit og ofte ikke får
svar, men vi kan da håbe....*smil*
Jeg vil nemlig også meget gerne prøve det grus, det lyder fantastisk godt
:))
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)
Skriv en opfølgning til denne besked

Besked 8 i tråden
Fra:Anja Lysholm (anjalysholm@hotmail.com)

Dato:2003-12-20 14:53:50 PST

Hmm, jeg er ret sikker på at jeg har set det grus i Poppi på
Frederikssundsvej.

Anja

Fra : Rasmus

Dato : 22-12-03 20:40

Tak!!!!

Fra : Axelgaard

Dato : 23-12-03 09:08

"Rasmus" <rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak!!!!

np <--- det betyder "no problem" på "nørd-isk", "computer-sprog" eller hvad
man ønsker at kalde det

Go' Jul og et rigtigt godt nytår!
....til alle jer og jeres katte!