Desværre
Fra : preben ipsen

Dato : 21-12-03 12:45

Nicco, hunden der var efterlyst, er desværre fundet død. Han er druknet i
havnen, hvad ejeren ikke helt kan forstå idet han var vant til at færdes på
havnen og en god svømmer.
Tak til alle der har hjulpet med gode råd og især til dem der fysisk har
været med i eftersøgningen.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 13:07

"preben ipsen" <preben@showdogs.dk> skrev i en meddelelse
> Nicco, hunden der var efterlyst, er desværre fundet død. Han er druknet i
> havnen, hvad ejeren ikke helt kan forstå idet han var vant til at færdes

> havnen og en god svømmer.

ØV, hvor sørgeligt
Bare den ikke har været udsat for nogle " syge" mennesker, men hvis den er
faldet i havnen, kan det vel være svært, at komme op igen ?
Stor medfølelse til Nicco`s ejer herfra...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 14:24

> [...]

> havnen og en god svømmer.
> Tak til alle der har hjulpet med gode råd og især til dem der fysisk har

R.I.P. Nicco

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-12-03 15:21

> Nicco, hunden der var efterlyst, er desværre fundet død. Han er druknet i
> havnen, hvad ejeren ikke helt kan forstå idet han var vant til at færdes

> havnen og en god svømmer.

Det var forfærdeligt, hvis det er Ejby havn den er druknet i forstår jeg
ikke noget af det da der er en "ophaler plads" som det ville være muligt for
hunden at gå op af. Vær venlig at sige til famillie at det gør mig ondt.

MArtin