Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Vivitar V3675
Fra : JF

Dato : 20-12-03 22:27

Hej Gruppe

Er der mon nogen som har erfaringer med Vivitar V3675.
Se evt. link: http://www.vivitar.com/Products/DigCams/2mpdsc.html#midpt2MP

Det er tænkt som gave til min 10-årige datter.

Mvh. Jørgen

Fra : Mic Holm

Dato : 21-12-03 00:14

Kender ikke kameraet, men taler din datter English, French, Italian, German,
Spanish, Japanese ?

--Michael

Fra : JF

Dato : 21-12-03 00:37

Bingo har lovet mig at der er en dansk brugsforvirring på vej.
Ellers skulle jeg nok kunne give hende nødvendig instruktion.
Mvh. Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-03 01:35

"JF" <detteerikkeminmailadresse@mail.dk> skrev :

>Bingo har lovet mig at der er en dansk brugsforvirring på vej.
>Ellers skulle jeg nok kunne give hende nødvendig instruktion.

Der tæmkes jo nok på menuerne i kameraet.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Mic Holm

Dato : 21-12-03 02:42

Hej Knud,

Det er sgu da smadder irriterendene at skulle scrolle ned for at finde den
nye text...

Jeg tror bare jeg gør som jeg plejer.

--Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-03 03:13

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev :

>Det er sgu da smadder irriterendene at skulle scrolle ned for at finde den
>nye text...

Nej, det er mere overskueligt, især hvis man svarer på flere
ting, så kan sætte svaret imellem citaterne og så er det en god
ide at klippe i det man svarer på, så er der heller ikke så meget
scroll.

Der er ingen grund til at citere hele det indlæg man svarer på
incl. signatur.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-12-03 09:31

On 2003-12-21, Mic Holm <-Mic-@-Holm-.org> wrote:
> Hej Knud,
>
> Det er sgu da smadder irriterendene at skulle scrolle ned for at finde den
> nye text...

Men du er IKKE med i jeopardy. Her svarer man EFTER spørgsmålet.

> Jeg tror bare jeg gør som jeg plejer.

Hvilket gør det meget vanskeligt for nye personer i tråden at hoppe
ind og følge med. Det du skriver står jo for sig selv.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 21-12-03 09:25

Der er også Canon A60 som har danske menuer, som kunne være en mulighed.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

----

Fra : JF

Dato : 22-12-03 19:37

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Der er også Canon A60 som har danske menuer, som kunne være en mulighed.
>
> Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
> klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

Hej Hans

Canon A60 har sandsynligvis en langt højere kvalitet. Men det er også næsten
dobbelt så dyrt. Jeg tror godt lige jeg vil se hvor meget hun kommer til at
bruge det, før jeg investerer den slags penge.

Jeg kan få Vivitar kameraet til knap 1.000 hos Bingo i Greve. Og efter en
hurtig gang "hands on" synes jeg det virker fornuftigt mht. kvalitet og
betjening i forhold til prisen.

Se evt. link: http://www.vivitar.com/Products/DigCams/2mpdsc.html#midpt2MP
Det har 2,1 megapixel og 3 * optisk zoom. Men måske er optisk zoom i
virkeligheden en bagdel, da det vel gør kameraet mere sårbart ift. stød m.m.

Mvh. Jørgen