selvhenter
Fra : Georg

Dato : 20-12-03 17:46

Er folk ikke irriterede over, at der ikke er banke på hos selvhenter?
Koverterede på et tidspunkt til det, men flyttede, da jeg opdagede der ikke
var banke på.

Georg

Fra : BorreBoy

Dato : 20-12-03 19:23

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er folk ikke irriterede over, at der ikke er banke på hos selvhenter?
> Koverterede på et tidspunkt til det, men flyttede, da jeg opdagede der
ikke
> var banke på.

Nej. Har altid synes det er en latterlig amerikansk funktion, som jeg finder
helt unødvendig.
Folk kan da bare ringe op senere, hvis der er optaget.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-12-03 22:06

On Sat, 20 Dec 2003 19:23:29 +0100, "BorreBoy"
<borreYYY@lucasfilm.dk> wrote:

> [...]
>helt unødvendig.
>Folk kan da bare ringe op senere, hvis der er optaget.

Og hvis man så venter en vigtig samtale skal man bare skynde
sig at afvise alle andre så linien bliver ledig hurtigst
muligt... dog stadig med risiko for at det vigtige opkald
rammer ind i den optagede periode?
Jeg syntes det er en glimrende funktion og jeg er absolut
ikke sikker på at den er amerikansk. Amerikansk telefoni har
mig bekendt altid haltet bagefter rent teknologisk.

/Knud

Fra : BorreBoy

Dato : 20-12-03 22:27

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes det er en glimrende funktion og jeg er absolut
> ikke sikker på at den er amerikansk. Amerikansk telefoni har
> mig bekendt altid haltet bagefter rent teknologisk.

Når jeg hører om "banke på", tænker jeg altid på gamle amerikanske film,
hvor der sidder en med en gigantisk trådløs telefon og siger: "Hang on, I
got a call on the other line".

Fra : Georg

Dato : 21-12-03 05:10

Kan du så huske en film fra firserne, hvor der var en mand der rejste meget.
Det første han gjorde alle nye steder han kom, var at telefonere til alle
hans kontakter "Im no longer at 555-54371851313, now Im on 555-473853453"
osv. Det har brændt sig ind i min hukommelse.

Fra : LER

Dato : 21-12-03 11:23

> Jeg syntes det er en glimrende funktion og jeg er absolut
> ikke sikker på at den er amerikansk. Amerikansk telefoni har
> mig bekendt altid haltet bagefter rent teknologisk.
>
> /Knud

Jeg tror faktisk at den ER amerikansk. mht telefonfunktioner har de en del,
som ikke findet i Danmark. F.eks. har deres vis nummer også navnet på den
der ringer op med i displayet...

LER

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 21-12-03 11:47

LER wrote:
> Jeg tror faktisk at den ER amerikansk. mht telefonfunktioner har de
> en del, som ikke findet i Danmark. F.eks. har deres vis nummer også
> navnet på den der ringer op med i displayet...

Er det ikke afhængigt at den anvendte hardware?

--
Rainer Schöbe (Germany)
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.

Fra : Søren

Dato : 21-12-03 18:02

"Rainer Schöbe" <newsgroup-nyhedsgruppe@rainerschoebe.de> wrote in message

> Er det ikke afhængigt at den anvendte hardware?

Øh jo.

Det er da ikke noget mirakkel at den kan vise navn? Det er jo bare en
telefonbog som du har kodet ind i din telefon. Ligesom ved en mobiltelefon.

Hehe !!

Fra : LER

Dato : 21-12-03 22:43

"Søren" <ingen@mail.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er da ikke noget mirakkel at den kan vise navn? Det er jo bare en
> telefonbog som du har kodet ind i din telefon. Ligesom ved en

Nej!
Navnet kommer fra teleselskabet. Man skal ikke indkode noget...

LER

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 11:50

> Er folk ikke irriterede over, at der ikke er banke på hos selvhenter?
> Koverterede på et tidspunkt til det, men flyttede, da jeg opdagede der
ikke
> var banke på.

Hmm, tror det er blevet muligt at kombinere Gruppekald (inkluderer Banke På)
med Selvhenter - men kan ikke huske det 100%. Tjekker lige i morgen.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg