Hvilket Lydkort ?
Fra : jens

Dato : 19-12-03 20:21

Hej
Jeg søger efter et lydkort.
Lyd kvaliteten er ikke det vigtigste. (har pt. et sb 128 men en splitter.
men det er noget rod med alt den skiften mellem diverse enheder)

Lyden skal slåes til
1) anlæget
2) fjernsynet
3) pc Speaker
4) headsæt
jeg gider ikke at rode bag på pcen hver gange jeg skal skifte mellem de
forskellige enheder.

under normalt brug skal alle enhederne gerne kunne køre på samme tid, så det
bare er at slukke og tænde højtalere, fjernsyn eller anlæg efter behov.

mvh Jens

Fra : arc@na

Dato : 19-12-03 22:06

"jens" <jens56@hotmail.com> wrote in

> Lyden skal slåes til
> 1) anlæget
> 2) fjernsynet
> 3) pc Speaker
> 4) headsæt
> jeg gider ikke at rode bag på pcen hver gange jeg skal skifte mellem
> de forskellige enheder.

Må jeg anbefale et Hercules Game Theatre. Et af de bedste lydkort på
markedet til alm. spillefreaks og privatbrugere, som ikke laver proff.
musik på PC'en, og prisen er rimelig.

--
Med venlig julehilsen
arc@na

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-12-03 11:31

In article <kcIEb.7341$mQ2.1730@news.get2net.dk>, jens56@hotmail.com
says...
> jeg gider ikke at rode bag på pcen hver gange jeg skal skifte mellem de
> forskellige enheder.

Brug en omskifterboks. Kig i Fona.

--
Med venlig hilsen/best regards