Jul på Vesterbro - dvd?
Fra : Emil Saksager

Dato : 18-12-03 22:38

Hej

Nogle der har hørt om denne fremragende serie kommer på DVD?

-Emil

Fra : Rune Jensen

Dato : 18-12-03 22:51

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle der har hørt om denne fremragende serie kommer på DVD?
>
> -Emil

Nej der er vist ikke kommet noget omkring det endnu
Men mon ikke den gør...ellers skriv da og spørg Anders Matthesen selv på
anden@anden.dk

[Rune]

Fra : Per

Dato : 19-12-03 14:19

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle der har hørt om denne fremragende serie kommer på DVD?
>
> -Emil

Nu skal den jo nok liiiiiige være færdig i TV først?

Fra : Emil Saksager

Dato : 19-12-03 22:49

"Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk> wrote
> Nu skal den jo nok liiiiiige være færdig i TV først?

Missede afsnit 18 så jeg skal bare have fat i den så hurtigt som muligt.. :)

-Emil

Fra : USH

Dato : 19-12-03 22:55

> Missede afsnit 18 så jeg skal bare have fat i den så hurtigt som muligt..
:)

Mon ikke de venter til næste års julehandel?

#Ulrik#

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-03 09:09

Emil Saksager's utterance expressed in

> Missede afsnit 18 så jeg skal bare have fat i den så hurtigt som
> muligt.. :)

Med frygt for offentlig flaming kan jeg kun sige "emule"
eller lignende - mon ikke der er nogen der grabber?

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 10:22

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> "there's an infinite number of monkeys outside who want to
> talk to us about this script for Hamlet they've worked out."

Heheh!

Hvor er det citat fra? Futurama eller sådan noget? Matt Groening har jo
et eller andet med aber...

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 10:23

David Rasmussen wrote:

> Hvor er det citat fra? Futurama eller sådan noget? Matt Groening har jo
> et eller andet med aber...

Oh! Lidt googling afslører at det er salig Douglas Adams. Jeg har
desværre ikke fået læse noget af ham endnu...

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-12-03 23:59

David Rasmussen escribió / skrev

> Oh! Lidt googling afsl›rer at det er salig Douglas Adams. Jeg har
> desv‘rre ikke f†et l‘se noget af ham endnu...

Du ved ikke hvad du går glip af jeg har siden 15 års alderen læst
HHGTTG serien mindst en gang årligt det er uden tvivl det sjoveste der
npgensinde er nedfældet på papir.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 20-12-03 14:23

> Hvor er det citat fra? Futurama eller sådan noget? Matt Groening har jo
> et eller andet med aber...

Det er fra Douglas Adams' Hitchhikers Guide to the Galaxy (1. bog) - sagt af
Arthur Dent umiddelbart efter ankomsten til skibet Heart of Gold (så vidt
jeg husker).. Jeg mener baggrunden for citatet skal findes i den matematiske
beregning der siger, at hvis en abe sidder og skriver tilfældige bogstaver
længe nok, så vil den på et tidspunkt have skrevet en komplet kopi af
eksempelvis Shakespeares Hamlet...

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-03 14:44

Thomas Frandzen's utterance expressed in

> [...]
> og skriver tilfældige bogstaver længe nok, så vil den på et tidspunkt
> have skrevet en komplet kopi af eksempelvis Shakespeares Hamlet...

nemlig :) dejlige historier fra en genial men desværre
bortgået forfatter...

Det er ren sandsynlighedsregning det med aberne - i sammenhæng
med rumskibets "improbability drive" - hvor man beregner
sandsynligheden for at skibet pludselig skulle befinde sig på
et givet sted i universet - og når først man kender det kan
dette "drive" altså transportere en derhen øjeblikkeligt...
problemet er først når der går kuk i maskineriet og man får
hvaler eller potteplanter til at dukke frem af det tomme rum
- hvad er sandsynligheden for det??
lydet det sort?? læs bøgerne :)

hilsner

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-03 22:21

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> writes:

> Det er ren sandsynlighedsregning det med aberne

Nejnejnej - _Usandsynligheds_beregning. Det er jo DET, der er det
MORSOMME.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-03 23:56

Peter B. Juul's utterance expressed in news:m2fzff5gpo.fsf@enzym.rnd.uni-
c.dk:

> Nejnejnej - _Usandsynligheds_beregning. Det er jo DET, der er det
> MORSOMME.

improbability drive - nemlig :P jeg oversatte forkert...

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-03 15:53

Thomas Frandzen wrote:

> Det er fra Douglas Adams' Hitchhikers Guide to the Galaxy (1. bog) -

Ja, det fandt jeg ud af :)

> [...]
> beregning der siger, at hvis en abe sidder og skriver tilfældige bogstaver
> længe nok, så vil den på et tidspunkt have skrevet en komplet kopi af

Ja, det var jo netop den parafrasering jeg synes var sjov :)

/David

Fra : PerX ...

Dato : 21-12-03 03:11

In article <Xns94575DE4BAB2Flgjatjydedotdk@62.243.74.163>,
lgjPURGE@jyde.dk says...
> Emil Saksager's utterance expressed in

> Med frygt for offentlig flaming kan jeg kun sige "emule"
> eller lignende - mon ikke der er nogen der grabber?

Lol, en dansk julekalender?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-12-03 11:46

PerX ...'s utterance expressed in

> Lol, en dansk julekalender?

ja.. efter at have kigget i dk.teknik.tv+video hvor
en anden postede dette link :)

http://www.sharereactor.com/release.php?id=7634

hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 22-12-03 21:06

In article <Xns945878764A7E0lgjatjydedotdk@62.243.74.163>,
lgjPURGE@jyde.dk says...
> PerX ...'s utterance expressed in

> ja.. efter at have kigget i dk.teknik.tv+video hvor
> en anden postede dette link :)
>
> http://www.sharereactor.com/release.php?id=7634

hehe der kan man bare se :)

Fra : PerX ...

Dato : 21-12-03 03:11

In article <3fe21e4b$0$30065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk says...
> Hej
>
> Nogle der har hørt om denne fremragende serie kommer på DVD?

Screw that, jeg vil have Jesus og Josefine på DVD *G*