Andet multimedie
bentjuul 3670
plugins
Fra : Viggo

Dato : 18-12-03 21:41

Er der nogen der kan give en kort vejledning i brug af plugins til
PhotoShop?
- f.eks. hvor skal de ligge på harddisken
- og hvordan bruger man dem i PhotoShop

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-12-03 23:36

"Viggo" <viggo@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan give en kort vejledning i brug af plugins til
> PhotoShop?
> - f.eks. hvor skal de ligge på harddisken
> - og hvordan bruger man dem i PhotoShop

Jeg har mine plugins i mappen inde i photoshop som hedder plug-in. Når du er
inde i Photoshop, så går du bare op i menulinien og finder filter og vælger
hvad du vil bruge. Det er lidt svært at forklare hvordan de bruges, for der
er et hav af plugins til Photoshop.

Kim Larsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-03 15:04

On Thu, 18 Dec 2003 21:41:26 +0100, "Viggo" <viggo@privat.tele.dk>
wrote:

Er der nogen der ved om EyeCandy4000 kan køre under PS CS? Det
mislykkedes for mig.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-12-03 16:02

Karsten Jensen skrev:

> Er der nogen der ved om EyeCandy4000 kan køre under PS CS? Det
> mislykkedes for mig.

Hvilken fejl får du da? Det virker fint her i Photoshop CS.

Madsen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-01-04 10:21

On Wed, 31 Dec 2003 16:01:44 +0100, Thomas Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvilken fejl får du da? Det virker fint her i Photoshop CS.

Den manglede en dll fil ????