Se her
Fra : Mcisten

Dato : 18-12-03 13:46

http://hotel-guides.us/california/san-francisco-ca-hotels.html

Der er nok ok steder f.eks.

http://reservations.hotel-guides.us/hotel/10006044-10213759O.html?ses=338a5040145c238e94eb88b7f0c2f17e40685

Jeg boede selv ved Civic center men det var lidt skummelt. Det var bedre
nede mod Fishermanns wharf.

I området ved civiccenter vrimlede det med hjemløse, bumser osv. Ikke fordi
de gjorde mig noget, og efter de havde prøvet at tigge et par gange fandt de
hurtig ud af det var nytteløst. Så jeg havde ingen problemer med dem, men nu
er jeg også 190 og 150 kg.

Mvh Mcisten

Fra : Mcisten

Dato : 18-12-03 14:31