PostNuke
Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 18-12-03 00:00

Hej.

Efter at have downloadet PN står jeg med et problem - jeg kan ikke komme
igang med at lave min side!
Skal man være på internettet mens man laver om på siden, eller hvad?

Venlig hilsen
Andreas

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-12-03 01:13

I news:3fe0e02a$0$69909$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
Andreas Skjæmt Andersen følgende:

> Hej.
>
> Efter at have downloadet PN står jeg med et problem - jeg kan ikke
> komme igang med at lave min side!
> Skal man være på internettet mens man laver om på siden, eller hvad?

Ja, eller også skal du have installeret PHP og noget serversoftware på
din egen PC

Har du ADSL er det jo heller ikke noget problem at være online hele
tiden.

Kender du så også siden http://postnuke.dk hvor der på dansk er en
masse godt læsestof m.v. samt et herligt hjælpeforum hvor dygtige om
kompetnte brugere hjælper os newbie's med en masse letforståelig
hjælp.

http://bibeltro.dk/ - Helt nyt design og indhold
*** *Lavet med PostNuke* ***

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 18-12-03 04:32

Hvor meget plads skal jeg forvente at jeg skal bruge på hotellet?
Det skal være en side, hvor jeg kan lægge nogle dokumenter (staroffice og
oo), som mine studiekammerater kan DL og ændre og så en debat.
Her havde jeg forestillet mig phpBB.

Venlig hilsen
Andreas

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 18-12-03 05:35

Glem det!

Har købt 40MB hos Cliche. Nu mangler jeg bare at finde et brugbart theme.
Ønsk mig held og lykke!
"Andreas Skjæmt Andersen" <meetplaywinTHISMUSTBEDELETED@hotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3fe11fcd$0$69957$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...