Sære lyde
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-12-03 19:40

I morges, da jeg skulle sove (jeg har natarbejde), hørte jeg en underlig
lyd. Det lød som Svedske, der skrabede i gruset i bakken, men lyden kom inde
fra stuen.
Åh nej, måske er det også liiidt længe siden, jeg har skiftet grus, tænker
jeg brødebetynget - og irriteret. Skal nu lige se, hvad hun laver....
Herregud, hun var bare ved at finde et af de mad-depoter jeg har gemt for at
hun skal få motion for at spise: To kasser oven på hinanden, maden på den
øverste......lille kat op på den nederste kasse, rage maden ned på gulvet,
bump ned på gulvet for at finde maden, op på den nederste kasse og rage
noget mere ned...
Sjov leg, ik? Især når mor skal sove... desværre var jeg ikke vågen nok til
at gribe kameraet.

Venlig hilsen Dikte (og Svedsken, som tydeligvis spekulerer på, om der også
er gemt mad oven på det høje skab i soveværelset)
---
www.dikte.dk - nu med jul

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 00:04

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> er gemt mad oven på det høje skab i soveværelset)

Hihi, det med underlige lyde kender jeg kun alt for godt. Med en flok
marsvin, en kat og en rotte i huset, vågner jeg jævnligt op pga. "mystiske"
lyde.

God jul :)

Tina, Mis og resten af "flokken".