ROTK i Imperial - Pause?
Fra : David Rasmussen

Dato : 17-12-03 18:25

Er der?

Fra : Soyo

Dato : 17-12-03 20:02

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:brq374$8mk$1
@news.net.uni-c.dk:

> Er der?

Nej

Mvh
Oliver

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-12-03 22:01

Soyo's utterance expressed in news:Xns9454CBCD1663C123454321@212.54.64.134:

> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:brq374$8mk$1
> @news.net.uni-c.dk:
>
>> Er der?
>>

> Nej

Aldrig? - eller kun på nogle af forestillingerne?

- hvorfor skriver de dog ikke sådan noget på deres
hjemmeside
- fx når man bestiller via biobooking.dk? :(

hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : cogco

Dato : 18-12-03 01:24

> Aldrig? - eller kun på nogle af forestillingerne?
>
> - hvorfor skriver de dog ikke sådan noget på deres
> hjemmeside
> - fx når man bestiller via biobooking.dk? :(

Der skulle gerne være 15 min. pause i filmen i BioCity Taastrup (City2)
Skal ind og se den på tirsdag. Så hvis det er meget vigtigt for dig, at der
er pause, så kan du jo tage derud og se den.

Claus

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-12-03 07:53

cogco's utterance expressed in

> Der skulle gerne være 15 min. pause i filmen i BioCity Taastrup
> (City2) Skal ind og se den på tirsdag. Så hvis det er meget vigtigt
> for dig, at der er pause, så kan du jo tage derud og se den.

Hehe nej det er lige omvendt... jeg vil være sikker på at
der _ikke_ er pause. Jeg får spat af at få hakket en god
film over i to. Så den til marathon i Cinemaxx hvor de på
trods af et velfungerende sodavands-uddelings-system, der
kunne ordne folks tørst på fem minutter, alligevel absolut
skulle have omkring ½ times pause :( Det kunne være en god
service at skrive sådan noget når man bestiller sine billetter
på nettet.

hilsner

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 18-12-03 20:57

> [...]
> skulle have omkring ½ times pause :( Det kunne være en god
> service at skrive sådan noget når man bestiller sine billetter

Har det sammel måde. I Lido i Vejle var der til dagens
eftermiddagsforestilling 15 min, og jeg havde gjort mig umage med ikke at
indtage vanddrivende væske før, så jeg kunne holde mig. Tissetrang er det
eneste der kan retfærdiggøre en pause imo.

Fra : ea

Dato : 18-12-03 08:37

>Der skulle gerne være 15 min. pause i filmen i BioCity Taastrup (City2)
>Skal ind og se den på tirsdag. Så hvis det er meget vigtigt for dig, at der
>er pause, så kan du jo tage derud og se den.

der er pause der, og du får også en masse snakkende smådrenge på
rækken bag dig

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-12-03 13:50

wuoshi@jubiimail.dk (ea) writes:

> der er pause der, og du får også en masse snakkende smådrenge på
> rækken bag dig

Det gør man også i Imperial.

Specielt idioten, der opfordrede sin ven til at spole under slutscenen
skulle have nogle hug.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Hektor

Dato : 18-12-03 14:50

Peter B. Juul wrote:
> wuoshi@jubiimail.dk (ea) writes:
>
> Specielt idioten, der opfordrede sin ven til at spole under slutscenen
> skulle have nogle hug.

Ikke forstået ??? hvad skulle han spole i ???

Mvh
Hektor

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-12-03 15:44

"Hektor" <1@2.3> writes:

> Ikke forstået ??? hvad skulle han spole i ???

Filmen. Det var bare SÅ sjovt sagt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-12-03 15:48

On Thu, 18 Dec 2003 14:50:25 +0100, "Hektor" <1@2.3> wrote:

>Ikke forstået ??? hvad skulle han spole i ???

Personen synes vel slutningen var dårlig og ønskede han kunne spole, og
lavede så en dårlig joke/kommentar om det.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Soyo

Dato : 18-12-03 09:14

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> wrote in

> [...]
>
> - hvorfor skriver de dog ikke sådan noget på deres
> hjemmeside
> - fx når man bestiller via biobooking.dk? :(

Jeg var inde og se den den 17. kl. 04 og der var ingen pause.
Jeg skal ikke kunne sige om de har valgt pause til andre forestillinger.
Du må nok ringe ind og spørge hvis du vil være helt sikker.

Mvh
Oliver

Fra : Martin T

Dato : 18-12-03 14:36

"Soyo" <soyo@soyo.com> wrote in message
> [...]
> Jeg skal ikke kunne sige om de har valgt pause til andre forestillinger.
> Du må nok ringe ind og spørge hvis du vil være helt sikker.

Jeg har lige set den her til formiddag i Imperial og der var ingen pause..

Det undre mig dog hvorfor folk skal klappe hele tiden??
Martin T

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-12-03 18:25

"Martin T" <Thode@pc.dk> wrote in message

> Jeg har lige set den her til formiddag i Imperial og der var ingen pause..
>
> Det undre mig dog hvorfor folk skal klappe hele tiden??
> Martin T

Ok, lidt langt ude, men det kunne være de var begejstrede?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-12-03 01:11

"Martin T" <Thode@pc.dk> writes:

> Jeg har lige set den her til formiddag i Imperial og der var ingen pause..
>
> Det undre mig dog hvorfor folk skal klappe hele tiden??

Det kan virke fjollet, når nu ikke kunstnerne kan høre en, men det er
nu engang en traditionel måde at erklære begejstring over en hændelse
i en film. I hvert fald i Imperial.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-03 07:54

Peter B. Juul's utterance expressed in

> Det kan virke fjollet, når nu ikke kunstnerne kan høre en, men det er
> nu engang en traditionel måde at erklære begejstring over en hændelse
> i en film. I hvert fald i Imperial.

jeps - jeg var til premiere i Cinemaxx sal 1 - der fik den
da heller ikke for lidt - dog var der en lille flok der var
ved at kamme over og klappe hver gang vi så en af vores helte
træde frem på lærredet :) Men efter en sagde "Så stopper I!"
lod de være og klappede kun når der var grund til det.

og det er jo bare feeedt!!!

hilsner

Fra : Christian Joergensen

Dato : 19-12-03 14:24

On Fri, 19 Dec 2003 01:11:17 +0100, Peter B. Juul wrote:

> Det kan virke fjollet, når nu ikke kunstnerne kan høre en, men det er nu
> engang en traditionel måde at erklære begejstring over en hændelse i en
> film. I hvert fald i Imperial.

Jeg kan sagtens forstå til en premiereforestilling. Jeg har dog heller
ikke været den der har holdt mig tilbage hvis det var en film jeg
havde ventet længe på.

En ting der irriterrer mig er dog at folk den sidste måneds tid, hver
gang jeg har været i biografen, kammede helt over bare de så traileren.
Det virker en anelse dumt synes jeg.

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-12-03 14:46

Christian Joergensen <mail@phpguru.dk> writes:

> En ting der irriterrer mig er dog at folk den sidste måneds tid, hver
> gang jeg har været i biografen, kammede helt over bare de så traileren.
> Det virker en anelse dumt synes jeg.

Jeg synes også, at det er kammet over med ROTK. Jeg undlader at
klappe, fordi der står "Lord of the Rings" eller for den sags skyld
"Lucasfilm".

Vi ved jo godt, hvad vi er inde for at se.

Fra : Lisa \"tussen\" Jesp~

Dato : 19-12-03 09:31

"Martin T" <Thode@pc.dk> wrote in message
> Det undre mig dog hvorfor folk skal klappe hele tiden??

Det er møg irriterende, det er det samme som at snakke med sidemanden eller
have mobilen tændt!

Mvh
Lisa

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-03 11:07

Lisa "tussen" Jespersen's utterance expressed in

> Det er møg irriterende, det er det samme som at snakke med sidemanden
> eller have mobilen tændt!

Jeg synes det kommer meget an på hvornår det er. Jeg er
selv en af dem der får Charles Manson-tendenser når folk
gnasker popcorn med 110 dB under filmen - men når Aragorn
i TTT siger: "leave all that can be spared behind. Let's
hunt some orc!" - så klapper jeg (sammen med alle de andre).
Det er simpelthen fordi jeg ikke kan lade være på grund af
begejstring. Og jeg ved at der er mange der har det sådan.

Jeg ved godt at det forstyrrer filmen, men der er alligevel
stor forskel på det og så på at snakke under filmen. Det at
man snakker er en egoistisk handling fordi det kun handler
om en selv men forstyrrer mange andre. Hvis der klappes er
det som oftest > 90 % af salen der er med - og så er det jo
noget helt andet. Dog er jeg enig i at det er irriterende
hvis der er nogen der klapper hver gang de synes et eller
andet liiige er lidt sjovt eller lidt sejt :) Det er lige
så dumt som at snakke etc.

Hvis man slet ikke kan lide at folk klapper skal man nok
nøjes med at se film derhjemme. Jeg tror traditionen er
kommet for at blive. (kommet... har den vel ikke altid været
der?)

hilsner

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-12-03 11:51

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Lisa "tussen" Jespersen's utterance expressed in

Snipski

> Jeg ved godt at det forstyrrer filmen, men der er alligevel
> stor forskel på det og så på at snakke under filmen. Det at
> man snakker er en egoistisk handling fordi det kun handler
> om en selv men forstyrrer mange andre.

Folk, der snakker i biografen, burde sendes udenfor til de kan lære at lade
være.
Det er ikke dem jeg kommer for at rette min opmærksomhed mod, så de skal
bare holde deres mund....

Mere-Snipski

> Hvis man slet ikke kan lide at folk klapper skal man nok
> nøjes med at se film derhjemme. Jeg tror traditionen er
> kommet for at blive. (kommet... har den vel ikke altid været
> der?)

Er den nok, et eller andet sted synes jeg også det er lidt fedt at folk
klappede da filmen startede, men de gjorde det heldigvis først igen da den
sluttede af. Og det var da ikke til at tage fejl af at folk var vilde med
filmen.

Mvh Maria

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-03 07:57

David Rasmussen's utterance expressed in news:brq374$8mk$1@news.net.uni-
c.dk:

> Er der?

tja.. jeg ville være sikker og skrev en e-mail til dem
og spurgte. Her er hvad jeg og de skrev:

Mit spørgsmål:

>Hej
>
>Har I pause i forestillingen når I viser Return of the King?
>
>Jeg så den til premieren med pause, men ville gerne prøve at
>se hele filmen uden at blive afbrudt. Er der nogle af fore-
>stillingerne i januar hvor der _ikke_ er pause? Kunne det
>ikke være en ide at skrive på biobooking om der er pause
>eller ej i filmene så man ved det? Jeg vil gerne være foruden
>men kender også folk der bliver rigtig mugne hvis der ikke er.
>
>Jeg har bestilt billetter til d. 19/1 kl. 18.00. Håber den er
> [...]

Deres svar:

>Hej Lars,
>
>I Imperial kører vi "Kongen.." uden pauser - også den 19/1.
>Ideen med at få denne information på biobooking er naturligvis rigtig
>god(!)
>og jeg prøver om jeg kan få de ansvarlige for sitet til at føre den ud i
>livet... Tak.
>
>Rigtig god fornøjelse den 19...
>
>Med venlig hilsen
>Peter Nørkjær
>Ass. Biografchef

- Og det var jo dejligt at høre :) Så ved I det!

hilsner