Min hund's hjemmeside
Fra : René Løweneck

Dato : 17-12-03 17:36

Hej !

Min hund har længe gået og tigget om at få en hjemmeside. Nu har hun endelig
fået den. )

http://www.loweneck.dk/familien/default_1.asp?PG=263

Hun er bare kanonstolt af den !

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 17-12-03 18:38

Sikke en dejlig hjemmeside! Tillykke med den, Dixie!

Fra : René Løweneck

Dato : 17-12-03 20:14

Hej Rinnie !
"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> wrote in message
> Sikke en dejlig hjemmeside! Tillykke med den, Dixie!

Mange tak og VUF VUF )

God jul til dig og din familie !

René Løweneck og Dixie )
www.loweneck.dk

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 17-12-03 22:13

Hej Dixie/ Rene

Tillykke med den flotte hjemmeside.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du træner ?
jeg kan se du kommer fra Dybvad så bor vi ikke
så langt fra hianden.
Mange hilsner og glædelig jul

Dusty og Majbritt Østervrå

Fra : René Løweneck

Dato : 18-12-03 11:26

Hej Majbritt !

"Majbritt Sørensen" <maj.sorensen(slet mig)@tiscali.dk> wrote in message
> Tillykke med den flotte hjemmeside.

Mange tak

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du træner ?

Vi går ikke i skole mere. Vi trænede oppe hos DcH Frederikshavn. En rigtig
dejlig klub iøvrigt. Men jeg blev rodet ind i bestyrelsen osv. og det blev
for meget, derfor rendte jeg lidt sur i det og meldte mig helt ud. Det har
jeg nu fortrudt lidt, så måske melder jeg mig ind igen på et tidspunkt, hvem
ved ? )

> jeg kan se du kommer fra Dybvad så bor vi ikke
> så langt fra hianden.

Ja da, jeg bor i Brønden (Skæve) og har boet her i omkring 10 år. Og vi
handler da i Øster Vrå, så det er da ikke så usandsynligt, at vi ses. Jeg
kører i en hvid BMW diesel, så kan du da altid kende mig . Og Dixie er i
reglen altid med mig. Hun elsker simpelthen at køre i bil. )

> Mange hilsner og glædelig jul

Jo tak, i lige måde og godt nytår 2004 !

> Dusty og Majbritt Østervrå

Husk at give Dusty en ekstra hundekiks og en god julegave, juleaften Har
du evt. en hjemmeside med nogle billeder af Dusty ?

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 17-12-03 22:32

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej !
>
> Min hund har længe gået og tigget om at få en hjemmeside. Nu har hun
> [...]

Forresten Dixie, skal du ikke ha' en gæstebog så jeg kan sætte mit
poteaftryk i den?

Glædelig jul fra
Jenna, Robin, Chili og Cikorie

Fra : René Løweneck

Dato : 18-12-03 11:29

Hej Rinnie !

> Forresten Dixie, skal du ikke ha' en gæstebog så jeg kan sætte mit
> poteaftryk i den?

Det var da en god idé. Det vil jeg da lige overveje en ekstra gang.

> Glædelig jul fra
> Jenna, Robin, Chili og Cikorie

Jo tak, i lige måde. Hils Chili og Cikorie, og giv dem en ekstra hundekiks
)

René Løweneck og Dixie
www.loweneck.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 18-12-03 08:52

"René Løweneck" skrev d. 17-12-03 17:36 dette indlæg :
> Hej !
>
> Min hund har længe gået og tigget om at få en hjemmeside. Nu har hun
> [...]

Hold da helt fest - det var da en hjemmeside der sparker r*v !

Med venlig hilsen og fortsat held og lykke med den

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : René Løweneck

Dato : 18-12-03 11:32