koRn på Roskilde '04!!!
Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 17-12-03 15:37

Så blev det offentlig gjort, årets store rocknavn på Roskilde Festivalen
2004 bliver koRn!!! Der vil turnere rundt til diverse festivaler i
sommerhalvåret og derfor besøger Roskilde og deres Orange Scene...

Bliver så fucking fedt, nogen reaktioner???

/Mikkel

Fra : Dopedog

Dato : 17-12-03 16:20

> [...]
> sommerhalvåret og derfor besøger Roskilde og deres Orange Scene...
>
> Bliver så fucking fedt, nogen reaktioner???

Hvad ville KoRn hedde hvis de lavede pop musik ? POP KORN !

Spøg til side, well, så var der da ET band jeg ville se ... tvivler bare på
jeg tager derover da der nok kun kommer en 4-5 bands der er noget værd
(efter min mening anyway)

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Brian

Dato : 17-12-03 17:41

Hejsa

Dopedog wrote:

> Spøg til side, well, så var der da ET band jeg ville se ... tvivler
> bare på jeg tager derover da der nok kun kommer en 4-5 bands der er
> noget værd (efter min mening anyway)

Hmmm.... min indstilling til Roskilde, og festivaler generalt, går nu mere
på det sociale :)
Jeg tager ikke kun til festival for at høre musik, men da også for at møde
nye mennesker og have en sjov tur med vennerne!

Men jo, Korn er da et godt argument for at sikre sig en billet

/Brian

Fra : Dopedog

Dato : 17-12-03 19:51

> [...]
> Jeg tager ikke kun til festival for at høre musik, men da også for at møde
> nye mennesker og have en sjov tur med vennerne!

Jeg kender skam også mange der har det så'n men det har jeg bare ikke ...
ved ik hvorfor men .. ja ...

-Ronnie

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 17-12-03 20:51

> tvivler bare på
> jeg tager derover da der nok kun kommer en 4-5 bands der er noget værd
> (efter min mening anyway)

Så har du da en meget snæver musiksmag, eller hur?
Som de andre også skriver, så er sådan en festival meget for hyggens skyld
også. Jeg sætter da adskillige krydser i programmet, som jeg ikke når at se,
da man lige har det sjovt i lejren og ikke gider gå, eller alt muligt andet.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Dopedog

Dato : 19-12-03 00:20

> [...]
se,
> da man lige har det sjovt i lejren og ikke gider gå, eller alt muligt

Nej det mener jeg egentlig ikke jeg har. Jeg har bare en meget "speciel"
musiksmag eller hvad man siger ....

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 19-12-03 04:04

> Nej det mener jeg egentlig ikke jeg har. Jeg har bare en meget "speciel"
> musiksmag eller hvad man siger ....

Burde der så ikke stadig være en del at høre? Mener da netop at der på sådan
en festival er noget for enhver. Nu ved jeg selfølgelig ikke HVOR speciel en
musiksmag du har

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Dopedog

Dato : 19-12-03 11:03

> [...]
sådan
> en festival er noget for enhver. Nu ved jeg selfølgelig ikke HVOR speciel

Tjo det har du måske ret i ... måske jeg bare skulle tage mig sammen og
komme afsted alligevel måske hehe

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.