MST3K
Fra : Exetor

Dato : 17-12-03 13:59

Nogen der kender et sted i DK hvor man kan købe noget med MST3K (Mystery Science Theater 3000) på DVD?

Fra : ML-78

Dato : 17-12-03 14:22

> Nogen der kender et sted i DK hvor man kan købe noget med MST3K (Mystery
Science Theater 3000) på DVD?

Det kan man hos de fleste region 1-forhandlere, f.eks. www.futureent.com. Men
mange af de film, der kommer under MST3K's behandling kan også fås i rigtige
udgaver, så hvorfor ikke købe dem? De film der virkeligt er dårlige kan man
sagtens grine af uden hjælp, og de har ikke altid meget begreb om hvilke film de
vælger. Sidst jeg så det, var det f.eks. den ganske udmærkede "This Island
Earth", der stod for skud. Tilsyneladende er deres eneste kriterium, at filmen
er gammel og tilhører sci-fi eller horror genren.

ML-78

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 17-12-03 16:30

> [...]
filmen
> er gammel og tilhører sci-fi eller horror genren.

Hvis en film opfylder de kriterier, så plejer de nu også at være ganske
komiske :)

"This Island Earth" er nu IMO en af de bedre MST3K film.

Men der er dælme nogle af de film de vælger som er virkelig grotesk ringe
(især efter dags standard).
Det virker dog også som om de klipper i filmene og vælger de rigtig ringe
dele ud og/eller de dele de kan finde på jokes til og de tror jeg også får
filmene til at virke endnu mere ringe end de i virkeligheden er.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com