"It still counts as one!" (ROTK - nu uden ~
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-12-03 04:10

Tjah, jeg er faktisk ambivalent.

Den holder stilen. Andet skal ikke siges. Dens største problem er at den er
for kort! Der er mange underplots der overhovedet ikke får tid til at blive
fortalt ordentligt, så man sidder vitterlig med tanken at 5 timer EE-version
som velsagtens kommer på DVD om et år, slet ikke kan være for meget (og det
tænker man vel at mærke mens man sidder og ser filmen!).

Jakob Stegelmann brokkede sig over at slutningen er sentimental. Jeg er
enig, men det udføres stadig ok. Jeg krummede kun lidt tæer, følelserne
ødelægger som sådan ikke stemningen.

Småting er ændret ift. bogen. Dem har jeg det ok med pt. Hovedideen pilles
der ikke ved.

Afslutningen er den længste jeg nogensinde har set! Jeg tror dårligt den
lever op til standardforeskrifter omkring spændingskurver osv., og der skal
nok være mangen en filmlektor verden over der vil brokke sig over den i
årtierne der kommer. Samtidig er den dog meget tro overfor Tolkien, hvilket
klæder den.

Alt i alt rigtig, rigtig ok. En EE-version kan dog kun være bedre. Alligevel
kan jeg nok ikke lade være med at tage ind og se den igen her før nytår. Jeg
er åbenbart forelsket i det univers.

My 2 cents her kl. 4 om morgenen.

(Og hvis nogen skulle være i tvivl handler det altså om Kongen vender
tilbage som jeg lige har set til midnatspremiere...)

Fra : PerX ...

Dato : 17-12-03 04:52

In article <3fdfc901$0$9788$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
chrisengeldk@dkik.dk says...
> Afslutningen er den længste jeg nogensinde har set!

jeg tror ivirkeligheden at Frodo døede på stenen i lavaen og lige inden
han tog de sidste åndedræt drømte han resten *G*

Fra : Thomas

Dato : 17-12-03 05:23

<Ironi> Mange tak for spoiler advarslen PerX </Ironi>

..Thomas

Fra : FB

Dato : 17-12-03 06:30

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> <Ironi> Mange tak for spoiler advarslen PerX </Ironi>

Ja.. !
Mvh
FB
--
// http://mobil.dontdoit.dk \\
// Når du mangler lidt lir til din mobil! \\

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-12-03 09:56

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> escribió en el mensaje
> <Ironi> Mange tak for spoiler advarslen PerX </Ironi>

Blod jeg vil se blod!!

Fra : PerX ...

Dato : 17-12-03 20:07

In article <3fdfda19$0$29406$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
thomas.elbo@REMOVEmail.dk says...
> <Ironi> Mange tak for spoiler advarslen PerX </Ironi>

Ja, det må sgu da være iron, det eneste du får at vide er at Frodo er på
en sten i lava - big fucking spoiler.

Og lær så at citere ordentlig din paphat.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-12-03 18:23

"PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Ja, det må sgu da være iron, det eneste du får at vide er at Frodo er
> på en sten i lava - big fucking spoiler.

Ja, men så man fået afsløret, at der er en person ved navn Frodo i filmen

vh
Jan

Fra : Peter Lind

Dato : 18-12-03 18:30

Jan Bøgh wrote:
> "PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Ja, men så man fået afsløret, at der er en person ved navn Frodo i
> filmen

Aj, æv, er der en person med i filmen! Æv, spoiler!!!

Peter Lind