Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
online fremkaldelse (udprintning)
Fra : SB

Dato : 16-12-03 22:21

Så engang en tråd her inde med hvor man kunne uploade sine digitale billeder
og få dem fremkaldt, eller hvad det nu var det hed,
Har søgt den igennem flere gange, men kan ikke lige finde den igen.

Nogen der vil være venlige og sende de link til mig

Søren

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 16-12-03 23:26

http://www.haun.dk --> Fremkaldelse ude til højre.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 23:31

Følgende liste har jeg samlet gennem de seneste måneder. Den er helt
uvidenskabelig, kommentarerne er tilfældige brugers anbefalinger. Den må
GERNE skrives videre på!
Mvh
HugoB
Fremkaldelse af digitale billeder:

www.bilka.dk (http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index) (får tærsk af
flere men også ros fra www.pigefotografen.dk)
www.pixum.de (får ros af flere)
www.digitalshoppen.com(Brugsen, Coop
www.japanphoto.dk (godt - men man henter selv)
www.digitalfotoservice.dk)
www.fastlab.com/
www.fotex.dk
www.gabs.dk (får ros af flere)
www.photocare.dk

www.lorentsen.dk

www.fotolabo.net/danmark/index_high.html
www.fotolabo.net (åbenbart bedre end Gabs)
merlin fotoservice
Opasia

digitalfremkaldelse.dk

digital2print

click.dk

http://foto.jubii.dk/ (af egen erfaring dårligt - blåligt skær over
billederne i forhold til Mimosa Foto i Århus)
http://fotoalbum.fredgaard.dk
http://www.renholt.dk/ (med kalibreringsbillede - virker kvalitativt - ikke
billigt)

Fra : Chr. L.

Dato : 17-12-03 00:42

> http://foto.jubii.dk/ (af egen erfaring dårligt - blåligt skær over
> billederne i forhold til Mimosa Foto i Århus)

Hvis de er blå er det fordi de IKKE gør noget ved dine billeder, det er dit
kamera som tager 'blå' billeder, de fleste der laver digital billeder om til
print har en profil som de ligger på!, det er det man gør i Photoshop der
'soft proofer' man med en profil der passer til den printer man udprinter
med, jeg har selv en Dlab profil som jeg proofer med, den gør at billederne
bliver mere 'varme' i farven!, hvilket også passer når jeg får den retur på
papir!.

Chr.

Fra : SB

Dato : 16-12-03 23:36