[php] gtk, tutorials?
Fra : Mads Jensen

Dato : 17-04-01 20:17

Hej NG

Er der nogen, der kan anbefale nogen tutorials til <subj>?
De må gerne være skrevet fra begynder til nogenlunde indførelse i skidtet!

Tusind tak for hjælpen!

--
Med venlig hilsen/ Best regards
Mads Jensen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 18-04-01 21:02

Mads Jensen skrev:

> Er der nogen, der kan anbefale nogen tutorials til <subj>?

Der findes mig bekendt ikke nogen. Der er en frygtelig mangel på
dokumentation om både PHP-GTK og PEAR.

Hvis man henter PHP-GTK, er der er en mappe, der vist nok hedder
"test", et par scripts, der kan vise dig, hvordan man gør.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-04-01 21:05

Jonas Koch Bentzen wrote:

> [...]
>
> Hvis man henter PHP-GTK, er der er en mappe, der vist nok hedder
> "test", et par scripts, der kan vise dig, hvordan man gør.

meld dig på deres maillister. Der er et hav af gode råd, ideer og andet
som kommer forbi de lister dagligt.

MVH
kim

--
You're not my type. For that matter, you're not even my species!!!

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 19-04-01 14:30

Jonas Koch Bentzen <ingen.epostadresse@eksempel.dk> wrote:

>PEAR

Jeg fandt engang noget her:

<http://www.phpdoc.de/pear/>

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"