Hvad fejler han nu??
Fra : Helle

Dato : 16-12-03 09:35

Godmorgen.

Sikke en herlig morgen at vågne på. Sylvester har snaaaaaaakket konstant i 2
timer her til morgen og endelig overgav jeg mig og stod op *g*. Jeg troede
det var fordi han ikke kunne finde Emil eller fordi der sad en edderkop et
eller andet sted som han ikke kunne nå men ingen af delene var det. Kælen
var han heller ikke. Normalt går han og siger sådan inden han skal kaste op.

For et par dage siden gik han og småhostede lidt (ikke ret meget) og da det
er meget lang tid siden han har kastet en hårbolle op, gav jeg ham en lille
smule kattemalt. Dette skulle jeg ikke have gjort for han fik tynd mave af
det i dag. Han røg ret hurtigt ud på bakken og det spruttede noget og stank
pænt meget *s* hvorefter han gik og lavede opkastfornemmelser men der kommer
ikke noget op. Han vil meget gerne lege.

Er det fordi der er en hårbolle som irriterer ham og hvad gør jeg for at
hjælpe bedst muligt nu? har hørt at det hjælper at lege lidt hæftigt med ham
men er der andre ting jeg kan gøre?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 17-12-03 13:55

Kan den have spist noget som har sat sig fast i mund/svælg? F.eks. et fiskeben?

Lone