Return Of The King EE bliver LAAAANG!
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 16-12-03 03:00

Iflg. Politiken, http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=298542
bliver Return Of The King EE over fire timer og halvtreds minutter
lang!

Jeg kan næsten ikke få luft!

Keld Landin-Petersen.

Fra : Sparre

Dato : 16-12-03 07:52

> Iflg. Politiken, http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=298542
> bliver Return Of The King EE over fire timer og halvtreds minutter
> lang!

Hvor læser du det om jeg må spørge ??

--------------
Er det rigtigt, at din første version af 'Kongen vender tilbage' var over
fire timer lang?

»Den varede rent faktisk fire timer og 50 minutter«.
--------------

Her er der tale om det uklippede film materiale, altså før noget overhovedet
er klippet fra...Fellowship og Towers var lige så lange, det nævner de på
begge EE udgivelser....tror næppe du får en EE der er 4 timer og 50
min...selvom det da kunne være fedt

Som de nævner på TTT EE er nogen af optagelserne helt "ubrugelige" de vil
ikke fungere i den historie de forsøger at fortælle, så noget materiale vil
ryge ud....

--
Sparre

Fra : Kim Grandjean

Dato : 16-12-03 08:31

Sparre wrote:

> Hvor læser du det om jeg må spørge ??
Det fremgår da af artiklen!

> [...]
> over fire timer lang?
>
> »Den varede rent faktisk fire timer og 50 minutter«.

korrekt citeret, men herefter siger han:
---------------
»Det er helt anderledes med dvd-versionen. Den ser folk hjemme. De kan ligge på
sofaen, eller de kan sprede oplevelsen ud over to-tre aftener. Det er det
fantastiske med dvd. Det giver en helt ny dynamik, og jeg kan forsikre dig for,
at dvd-versionen af 'Kongen vender tilbage' bliver endnu længere end fire timer
og 50 minutter«, siger Peter Jackson med et lumsk grin.
-------------
Selv på 3 timer og 20 minutter virker filmen til tider lidt forhastet, så jeg
tror sagtens den kunne fungere i en udgave på langt over 4 timer.

Venligst
Kim

Fra : Sparre

Dato : 16-12-03 09:29

> [...]
timer
> og 50 minutter«, siger Peter Jackson med et lumsk grin.

Lol, my bad, synes ellers jeg læste det igennem et par gange..må glæde mig
lidt for meget til i nat

--
Sparre

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-12-03 11:29

Sparre wrote:

> Lol, my bad, synes ellers jeg læste det igennem et par gange..må
> glæde mig lidt for meget til i nat

Rygtet er allerede skudt ned igen. Journalisten hørte simpelthen forkert, og
Peter Jackson sagde i virkeligheden "4 timer og 15 minutter" til ham.

Jf. http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=58157#58157

--
Jens Thomsen
"Television has brought murder back into the home - where it belongs"