Og så kan hun også spille på kl
Fra : iddqd

Dato : 16-12-03 00:29

Kommer lige fra aftenens Sheryl Crow koncert, og hvor kan hun dog synge.

Det var en rigtig god koncert selvom der dog var lidt malurt i bægeret,
hvorfor i alverden spiller man et sted som KB Hallen - lyden er jo lige
så slem som i Valbyhallen og Forum

Sætliste:

STEVE MC QUEEN
NEIGHBORHOOD
FAVORITE MISTAKE
ORIGINAL
FIRST CUT
VEGAS
STRONG ENOUGH
REDEMPTION DAY
ROSAYLN
HAPPY
CHANGE
HOME
PICTURE
ALL I WANNA DO
SOAK UP THE SUN
WINDING ROAD
I SHALL BELIEVE
RUN BABY RUN
GOOD TIMES BAD TIMES
SAFE AND SOUND

Der var også et opvarmningsband på, men de fangede altså ikke mig så jeg
kan ikke huske hvad de hed.

Jeg kan dog godt drømme om at opleve hende et mindre sted, men så havde
man selvfølgelig måtte undvære storskærmene med deres grafik/budskaber/film.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-12-03 00:32

iddqd wrote:

> Jeg kan dog godt drømme om at opleve hende et mindre sted,

Din seng? :)

/David

Fra : iddqd

Dato : 16-12-03 00:47

David Rasmussen wrote:

> Din seng? :)

OK, to mindre steder.

Mvh eller "Tusind tak" for nu at citere Sheryl Crow.

Bruno

Fra : rosenauer.dk

Dato : 16-12-03 08:06

> Der var også et opvarmningsband på, men de fangede altså ikke mig så jeg
> kan ikke huske hvad de hed.

De hed The Ben Taylor Band - og ja, det var sgu en fantastisk koncert ... og
alt for godt at hun sluttede af med Safe and Sound! - hvad der dog var lidt
trist var at der var et kameraforbud af rang. Folk fik endda problemer fra
en ende af for blot at tage et 'mindesbillede' med et ikke-digitalt kamera..
:')

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Vild

Dato : 16-12-03 13:49

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> Kommer lige fra aftenens Sheryl Crow koncert, og hvor kan hun dog synge.

Dét kan hun, men hvorfor H.... skulle hun så "synge" playback på første
nummer??? Det var da under al kritik og satte mig helt af. Det tog lige et
par numre eller fire før jeg var tilbage igen. Det så nærmest ud som om at
Sheryl selv ikke var meget for at playbacke. I hvert fald gjorde hun ikke et
synderligt ihærdigt forsøg på, at få det til at se ud som om det var live!

Tilsyneladende var jeg ikke den eneste der var rystet, eller hvad var
grunden til at publikum først en 4-5 numre inde i koncerten begyndte at
opføre sig som om de var til Sheryl Crow-koncert (klappe, råbe, pifte (på
den gode måde) osv.)?

> Det var en rigtig god koncert selvom der dog var lidt malurt i bægeret,
> hvorfor i alverden spiller man et sted som KB Hallen - lyden er jo lige
> så slem som i Valbyhallen og Forum

Jeg må give dig fuldstændig ret. Gad vide om den mindre end gode lyd var
årsagen til, at jeg vågnede tidligt i morges med ondt i ørerne?! Jeg mener
ellers at de er ganske hærdede efterhånden.

- Vild

Fra : JHF

Dato : 16-12-03 17:03

Ja det var noget skidt med det "playback" - i kampens hede så (og lød) det
for mig somom hun ikke var varmet op til at synge. Jeg frygtede at hun
pludselig ville stoppe det hele, undskylde og aflyse pga. stemmeproblemer.
Heldigvis tog hun pludselig fat.....og så kan det nok være der blev sunget
igennem.

JHF

½>