Feriehus i Italien/Frankrig søges
Fra : Søren Trillingsgaard

Dato : 18-04-01 20:33

Hej

Jeg mangler et feriehus i norditalien eller sydfrankrig, til 6 personer i
uge 28.

Mail til mig på sorent@mailme.dk

Mvh Søren

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 18-04-01 20:40

Søren Trillingsgaard <sorent@mailme.dk> skrev i
> Hej
>
> Jeg mangler et feriehus i norditalien eller sydfrankrig, til 6 personer i
> uge 28.

På nettsida mi www.tr-nett.com har jeg flere linker til feriehus/leiligheter
i Frankrike/Italia. Du finner dem under Linker - Overnattingssteder.

--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 400 reiserelaterte linker

Fra : Ped

Dato : 18-04-01 20:51

Hej,

Prøv at kigge på linket her:

http://home13.inet.tele.dk/Nybro/index.html

som er til et rigtig godt hus med en kanon beliggenhed i forbjergene ca. 20
km nord for Nice. Min kone og jeg boede der i 13 dage i maj sidste år. Måske
er det stadigvæk til leje.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : news.cybercity.dk