Pitbull afliver far og søn ! !
Fra : Eifelvuf

Dato : 15-12-03 22:55

CITAT START:

Ekstra Bladet - 12:25 - 14. dec. 2003

Den 18-årige Eugene Weston fra Kansas, USA, var blevet træt af sin
pitbullterrier.

- Den er gammel og kan ikke kæmpe mere, havde han forklaret sin fætter.

Eugene ville have hunden aflivet. Og i al sin visdom mente den unge
mand, at han bare kunne drukne sin pitbullterrier.

Et nærliggende bassin, som tidligere havde været brugt til rensning af
bomuld, blev udvalgt til formålet. I bunden af bassinet lå en tre meter
dyb blanding af vand, diesel og ukendte kemikalier.

Da Eugene vil trække hunden hen til bassinet, gled han og faldt selv i.
Fætteren løb efter hjælp. Eugenes 42-årige far kom til og sprang ud
efter sønnen. Men væsken i bassinet var for skrap en blanding. Hverken
far eller søn overlevede.

Hunden lever stadig og meldes uberørt af episoden.

CITAT SLUT

Gad vide hvad det næste er, de Pitbull´s finder på ? ? ?

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole

Dato : 16-12-03 12:32

Og det er skrevet 24 timer og 5 minutter efter, det har været her én gang.

/Ole

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-12-03 22:53

On Tue, 16 Dec 2003 12:32:13 +0100, "/Ole"
<ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote:

>Og det er skrevet 24 timer og 5 minutter efter, det har været her én gang.
>
>/Ole

,hvad snakker du om ? skal jeg finde en masse links om schæfere
labradors rotweilere der æder mennesker ?det er intet problem det er
bare et spørgsmål om hvor lang tid man vil bruge online på det !du er
da en idiot du spilder folks tid !

Fra : dog2dog

Dato : 16-12-03 14:14

Tag det nu roligt....

Jeg tror bare han mener at dette emne har været poster før.

/Jacob

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-12-03 00:36

On Tue, 16 Dec 2003 14:14:02 +0100, "dog2dog" <bvej103@hotmail.dk>
wrote:

>Tag det nu roligt....
>
>Jeg tror bare han mener at dette emne har været poster før.
>
>/Jacob

misforstod vist noget kunne egentlig heller ikke se linket så var
måske lidt for hurtig

Fra : mus

Dato : 16-12-03 14:43

> [...]
> labradors rotweilere der æder mennesker ?det er intet problem det er
> bare et spørgsmål om hvor lang tid man vil bruge online på det !du er

rolig nu - sikke da et temperament *GG*

Overvejede faktisk også at fortælle at der var skrevet om eksakt samme emne
tidligere.
Det er jo nok derfor der ikke er nogen reaktioner på denne tråd.
Det står under emnet "se DET er humor"

Laila

Fra : René Løweneck

Dato : 16-12-03 14:46

Hej Punish !

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message
> [...]
> labradors rotweilere der æder mennesker ?det er intet problem det er
> bare et spørgsmål om hvor lang tid man vil bruge online på det !du er

Sikke dog en flot og velovervejet kommentar. Hvordan er det man siger, - som
fører, så hund - eller er det omvendt )

PS.: Du har stadig ikke stillet dit ur på computeren. Få det nu gjort.

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 16-12-03 17:13

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 16-12-03 22:53 dette indlæg :
> On Tue, 16 Dec 2003 12:32:13 +0100,

WEE - HEE - jeg er ikke længere i PDNB´s killfilter. Tak for dét PDNB -
nu kan vi riiigtigt sludre hyggeligt sammen igen.

Hvordan går det så min gamle ven - har du fået fyret en masse bræk af
fornyligt eller hvad ? Ja jeg ved det ikke, for jeg har endnu ikke læst
alle dine "indlæg", så jeg har altså ikke fulgt så meget med hér i denne
NG fornylig - så derfor spørger jeg.

Har jeg mon nogensinde været i dit killfilter PDNB ? - jeg tvivler
nemlig på at du kunne finde ud af sådan noget svært teknisk noget.

Men virkeligt rart at se, at du endnu har har dit sprudlende gode humør
og dine fremragende diskussitionsteknikker i behold.

Nå min gamle brave muntre ven - hvad skal vi to så ævle videre om ?

For min skyld må det gerne være noget med noget bid i, om man så må
sige.

Vi høres vel ved meget snart, ´ik ?

Din gode gamle ven

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 16-12-03 17:28

> [...]
> labradors rotweilere der æder mennesker ?det er intet problem det er
> bare et spørgsmål om hvor lang tid man vil bruge online på det !du er

PS.

Og forresten PDNB - lige en indskudt bemærkning :

Det gør faktisk ingenting, at du LÆSER indlægget før du overfalder søde
Eifelvuf med dine faste slagord, såsom idiot og lignende.

Men hva´- ud fra en del af de andre indlæg du har besvaret fremgår det
jo også, at du ej heller læser disse, før du responderer på disse
(responderer = smartsass udtryk, PBND) - så egentlig er jeg vel egentlig
ikke så overrasket alligevel.

Vi råbes ved.

Munter venlig hilsen fra

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Voigt

Dato : 28-12-03 20:06

0
> ,hvad snakker du om ? skal jeg finde en masse links om schæfere
> labradors rotweilere der æder mennesker ?

Hej Punisk

Gider du ikke lige sende mig et link om en labrador rottweiler eller for den
sags skyld bare en almindelig labrador der har ædt et menneske? Rottweilere
er verdens bedste hunderace burde du vide!

På forhånd tak
Søren

Fra : Alexander Andresen

Dato : 29-12-03 01:47

"Søren Voigt" <soren_voigtfjerndette@hotmail.com> wrote in message news:<3fef2982$0$69948$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
> sags skyld bare en almindelig labrador der har ædt et menneske? Rottweilere
> er verdens bedste hunderace burde du vide!

Her er noen statistikker over hunderaser som har drept mennesker i USA.

Here are correct information on human fatalities by dog breeds in the
USA:

Pickney & Kennedy, Traumatic Deaths from Dog Attacks in the United
States, 69 PEDIATRICS, Feb., 1982, at 193-94. The report identified
the following as responsible for human fatalities during the study
period from May, 1975 to April, 1980:

* German Shepherd (16)
* Husky (9)
* St. Bernard (8)
* Bull Terrier (6)
* Great Dane (6)
* Malamute (5)
* Golden Retriever (3)
* Boxer (2)
* Dachshund (2)
* Doberman Pinscher (2)
* Collie (2)
* Rottweiler (1)
* Basenji (1)
* Chow-Chow (1)
* Labrador Retriever (1)
* Yorkshire Terrier (1)
* mixed and unknown breeds (15)

Cited in Comment: THE NEW BREED OF MUNICIPAL DOG CONTROL LAWS: ARE THE
CONSTITUTIONAL? by Lynn Marmer 53 University of Cincinnati Law Review
1067 at note 62

Here are the human fatalities by dog breeds from 2000-2001. This is
from WAF research:

Breed(s) Involved Location Date

1 Labrador, 1 Beagle, 1 Akita, 1 German Shephard, 1 mix breed, 1
Pomeranian, 1 Rottweiler Nasville, Indiana 6/12/2000
1 mix breed Tyler, Texas 10/20/2000
1 Pomeranian L.A, California 10/9/2000
1 Wolf-Hybrid Cincinnati, Ohio 10/22/2000
1 Chow St. Clair 10/27/2000
1 Presa Canario S.F, California 1/27/2001
1 Rottweiler St. Louis, MS 3/6/2001
1 Rottweiler Chicago, IL 5/1/2001
2 Rottweiler, 1 German Shephard, 1 Labrador, 1 mixed
breedsSpringFiled, MA 6/11/2001
1 Bull Mastiff Detroit 1/2001
1 Husky Ny York 11/22/2001
1 APBT Hawaii 6/13/2001
1 Doberman California 2001
1 Mixed breed Arizona 2001
1 Rottweiler Covell, WY 10/29/2001

Og her er en link til noen tyske statistikker:

http://www.la-pirata.net/Statistik.htm

http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/bitestats.html

Med vennlig hilsen
Alexander Andresen

Fra : Freedom

Dato : 29-12-03 10:40

> [...]
> 1 Mixed breed Arizona 2001
> 1 Rottweiler Covell, WY 10/29/2001
>

> Og her er en link til noen tyske statistikker:

Okay, Pomeranian og Yorkshire Terrier?????

Det vil jeg gerne høre noget mere om:)

Men læser man efter står der også dødelige bid, det kan måske også være bid
som der er gået koldbrand i eller hund med rabies...så....
Desuden bruges schæfer hunde som politihunde, det kan rykke listen, jeg er
ikke så sikker på dens validitet efter at have kikket dem i sømmene!

Desuden viser den anden link at der kun er en der er blevet dræbt, hvor er
alle de hunde man har læst om som har dræbt mennesker???? Der er noget som
ikke stemmer overens!

Tro ikke alt hvad i læser på nettet!!! Hvor er de oprindelige kilder?

Iben

Fra : Alexander Andresen

Dato : 29-12-03 16:51

"Freedom" <nomail@nomail.dk> wrote in message news:<3feff68a$0$126$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Okay, Pomeranian og Yorkshire Terrier?????
>
> Det vil jeg gerne høre noget mere om:)

Det finnes små mennesker vet du. De kalles barn.

> Tro ikke alt hvad i læser på nettet!!! Hvor er de oprindelige kilder?
>
> Iben

Selvfølgelig skal man ikke tro alt man leser på nettet. Jeg som de
fleste andre er nok fullt klar over at statistikk kan tolkes på svært
mange måter, noe som gjøres til det ekstreme når det kommer til
såkalte kamphunder.

Kildene til statistikkene kan du nok finne ved å kontakte de som har
laget eller publisert dem. Statistikken fra USA 2000-2001 er laget av
Washington Animal Foundation. http://www.eurowaf.org/

Euro-WAF er drevet av en Danske ved navn Poul Poulsen. Han har også
laget denne siden til forsvar for den Amerikanske Pit Bull Terrieren.
http://www.dapbt.org/
Man bør nok ikke tro alt man leser om pitbull heller...

Med vennlig hilsen
Alexander Andresen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-12-03 18:45

> [...]
>ikke stemmer overens!
>
>Tro ikke alt hvad i læser på nettet!!! Hvor er de oprindelige kilder?

,,,der var jo bare en der bad om en statestik ! og det fik han, en
anden ting er at folk altid stiller spørgsmålstegn ved statestikkerne,
når de ikke passer ind i deres hovede !

men de fleste ved at de hunde der bidder flest er labradors, og i usa
er de mest dræbende hunde rotweilere, de har nemlig overhalet pitbulls

men folk vil bare ikke have det til at sive ind i hovedet at det er
ejerne af hundene uanset race der er ansvarlige for ulykkerne , og
ikke hundene.

folk vil bare have en syndebuk, det har folk det godt med, og de
forstår åbenbart ikke at det er primitiv tankegang.

sandheden er at mange folk køber labradors og ikke opdrager dem
overhovedet fordi de ikke har tid pga børn arbejde osv og derfor
bidder hundene fordi de aldrig er blevet opdraget, og andre folk køber
pitbulls / rotweilers osv for at skræmme andre mennesker. Det kan folk
ikke forstå fordi de ikke vil tænke for langt, så længe der er så
primitive mennesker der bare vil have syndebukke og ikke kan tænke for
sig selv så er det bare sådan

Fra : Freedom

Dato : 30-12-03 10:50

> [...]
> ikke forstå fordi de ikke vil tænke for langt, så længe der er så
> primitive mennesker der bare vil have syndebukke og ikke kan tænke for

Ja, se det er lige på kornet, folk læser hvad de vil, statistikker og breve
mm...
Jeg ved godt lab/golden er dem som bidder mest, men hvorfor???

fordi folk med børn TROR de kan lade børnene gøre hvad de vil med sådan en
hund, man tror det er en sød bamse som ikke skal opdrages, men sådan er
virkeligheden ikke!

Igen tro ikke på alt hvad man læser, desuden troede jeg vi talte om at dræbe
ikke bide!!!! Der er en stor forskel på at overfalde for at bide og for at
dræbe....

Iben

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-12-03 20:43

On Tue, 30 Dec 2003 10:49:47 +0100, "Freedom" <nomail@nomail.dk>
wrote:

> [...]
>hund, man tror det er en sød bamse som ikke skal opdrages, men sådan er

enig

> [...]
>ikke bide!!!! Der er en stor forskel på at overfalde for at bide og for at

tjae men er det mon ikke bare tilfælde hvor uheldig man er om et barn
dør når det bliver bidt af en hund ? du kan da ikke vide hvilken
hensigt en hund har haft når den overfalder et barn ! du kan da ikke
vide om den har lyst til at dræbe eller bare at bide, måske dem der
bare vil bide er uheldige og kommer til at dræbe, og dem der vil bare
bide kommer til at dræbe. Jeg tror nu at når børn dør så er det ikke
noget hunden har planlagt at nogen skal dø, med mindre de måske er
blevet sultet eller er syge i hovedet, så æder de vel alt.

men det hele er et spørgsmål om fortolkninger, og jeg mener ikke at
der findes onde hunderacer der bare vil dræbe, men at der findes
ukompetente hundeejere, som har valgt forkerte hunderacer eller slet
ikke burde have haft hunde. det er lige så lidt labradorens skyld når
den bidder et barn, som det er rotweilerens eller pitbullens, det er
ejerne.

Fra : Søren Voigt

Dato : 30-12-03 19:08

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> men de fleste ved at de hunde der bidder flest er labradors

Kære Punish the dear not the beer,

Det har vi ikke set dokumentation for i denne tråd i hvert tilfælde.

mvh
Søren Voigt

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-01-04 00:08

On Tue, 30 Dec 2003 19:08:05 +0100, "Søren Voigt"
> [...]

>Kære Punish the dear not the beer,
>
>Det har vi ikke set dokumentation for i denne tråd i hvert tilfælde.

du fatter ikke meget hva, det er jo heller ikke pointen hvilke racer
der bidder flest vel, men hvilke mennesker der har dem.