Tjek her før du køber en DVD
Fra : Martin Trier Lund

Dato : 15-12-03 22:48

Hej

Fornylig faldt over siden firmacheck.dk, hvor brugerne kan give en
anmeldelse af deres
DVD forhandler:

http://www.firmacheck.dk/default.asp?Kategori=Musik+Film+DVD

Ikke overraskende ligger DVD Pusheren på anden sidste pladsen kun overgået
af R1dvd.dk

Mvh.
Martin Trier Lund

Fra : Martin Møller

Dato : 16-12-03 10:40

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERN_DISSE_BOGSTAVERstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fde2c1a$0$24826$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> http://www.firmacheck.dk/default.asp?Kategori=Musik+Film+DVD
>
> Ikke overraskende ligger DVD Pusheren på anden sidste pladsen kun overgået

Til gengæld undrer det mig at futureent eller loaded247 ikke er
repræsenteret når cd-wow er.

Martin

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-12-03 12:51

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:3fde2c1a$0$24826$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Til gengæld undrer det mig at futureent eller loaded247 ikke er

Eller axelmusic.dk for den sags skyld