Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS og ctrl-tasten
Fra : Bo Dudek

Dato : 15-12-03 21:12

Hejsa

Jeg har netop installeret den nye Photoshop CS og har nu et mystisk
problem. Min ctrl-tast virker ikke mere i Photoshop, men fungerer
samtidig fint i andre programmer. Det gør de gængse genveje voldsomt
besværlige.. ehm.. har andre oplevet dette problem?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-12-03 22:22

Bo Dudek skrev:

> Jeg har netop installeret den nye Photoshop CS og har nu et mystisk
> problem. Min ctrl-tast virker ikke mere i Photoshop, men fungerer
> samtidig fint i andre programmer.

Enten er der en konflikt med din keyboard-driver, konflikt med et
andet kørende program som bruger samme tast (programmet Trillian,
er f.eks. kendt for det), eller også kører du med en pirat-version,
hvor det crack som skal omgå aktiveringen, resulterer i at Ctrl-
tasten ikke virker i Photoshop.

Madsen.

Fra : Bo Dudek

Dato : 16-12-03 08:44

>Enten er der en konflikt med din keyboard-driver

kunne være.. jeg har lige installeret den nye driver til mit i-Touch
tastatur..

>, konflikt med et
>andet kørende program som bruger samme tast (programmet Trillian,
>er f.eks. kendt for det)

kunne det også godt være, men det har aldrig drillet før..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk