Temperaturmålinger
Fra : Lacrimosa

Dato : 15-12-03 21:01

Hejsa

Jeg har to temperatur læsere tilovers på bundkort som jeg ikke ved hvad er?
CPU temp har jeg (det må være den højeste)

Jeg tror måske den ene er min PSU(Strømforsygning) men når jeg tager fan
ledningen fra så er det kun RPM der fjernes, kan den få temp-info fra selve
strøm-stikket? Jeg har en Antec 480W trueblue PSU og et Abit IC7-G (P4)

Den anden går jeg ud fra er bundkortet eller northbridge, men igen når jeg
tager stikket fra northbridge blæseren er det også kun RPM der ikke vises?

Nogen der ved hvilken temp der hører til hvad?

Hilsen
Jens

SiSoftware Sandra siger:

System Mainboard
Manufacturer : http://www.abit.com.tw/
MP Support : 2 CPU(s)
MPS Version : 1.40
Model : IC7/IC7-G(Intel i875P-ICH5)
Version : 1.0/1.1
BIOS ID : 10/30/2003-i875P-W83627H-6A79BA19C-18

System Memory Controller
Location : Mainboard
Error Correction Capability : None
Number of Memory Slots : 4
Maximum Installable Memory : 4GB
Bank0/1 - A0 : DIMM Synchronous SDRAM 512MB/64
Bank2/3 - A1 : Empty
Bank4/5 - A2 : DIMM Synchronous SDRAM 512MB/64
Bank6/7 - A3 : Empty

System Chipset
Model : Abit Computer Corp Unknown (2578)
Bus(es) : ISA AGP PCI USB FireWire/1394
Front Side Bus Speed : 4x 200MHz (800MHz data rate)

Logical/Chipset Memory Banks
Power Down Mode : No
Fixed Hole Present : No

Environment Monitor 1
Model : Winbond W83627HF ISA
Version : 2.01
Mainboard Specific Support : No

Temperature Sensor(s)
Board Temperature : 28.0°C / 82.4°F
CPU Temperature : 50.5°C / 122.9°F td
Power / Aux Temperature : 35.5°C / 95.9°F

Cooling Device(s)
Auto Fan Speed Control : No
Chassis Fan Speed : 1722rpm
CPU Fan Speed : 4219rpm
Power / Aux Fan Speed : 1563rpm

Fra : Peter T.

Dato : 16-12-03 01:35

Lacrimosa wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har to temperatur læsere tilovers på bundkort som jeg ikke ved
> hvad er? CPU temp har jeg (det må være den højeste)

[klippeklippe]

> Temperature Sensor(s)
> Board Temperature : 28.0°C / 82.4°F
> CPU Temperature : 50.5°C / 122.9°F td
> Power / Aux Temperature : 35.5°C / 95.9°F

Er det board temperature og power/aux temperature du tænker på?

--
muh.
muh.

Fra : Lacrimosa

Dato : 17-12-03 00:56

> [klippeklippe]

> Er det board temperature og power/aux temperature du tænker på?

Hejsa

Ja er power/aux virkelig PSU eller er den en anden?
Er Board virkelig board?

Hvis du kan følge mig?

Fra : Peter T.

Dato : 18-12-03 15:13

Lacrimosa wrote:

Mine kvalificerede _gæt_ er:

> Ja er power/aux virkelig PSU eller er den en anden?

ja,

> Er Board virkelig board?

ja

> Hvis du kan følge mig?