cpu 100 %
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 19:42

Hej håber nogen kan hjælpe!! har en pentium 1300 mhz,512 ddram,gforce ti
4200,maxtor 80gb hdd og creativelydkort.os er win xp pro med diverse
opdateringer....mit problem er, at min puter er begyndt at opfører sig
mærkeligt.hvis jeg f.eks ´går ind i explore så ryger mit cpu forbrug op på
100%. det er næsten lige meget hvad jeg gør,så hopper den op på 100. Har
prøvet at formatere lortet og installere igen,men samme problem er der,så
det må jo næsten være hardware..jeg kan heller ikke spille .

mvh Denis

Fra : M. Jørgensen

Dato : 16-12-03 17:34

"blabla" <c> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet at formatere lortet og installere igen,men samme problem er der,så
> det må jo næsten være hardware..jeg kan heller ikke spille .

Har du prøvet at i taskmaneger hvad det er som belaster cpu'en om det IE
eller evt noget andet som belaster din cpu

/Mogens

Fra : D.Riis

Dato : 16-12-03 22:18

> Har du prøvet at i taskmaneger hvad det er som belaster cpu'en om det IE
> eller evt noget andet som belaster din cpu
>
> /Mogens

jeg synes ikke rigtig der er noget der ikke er som det var da
computeren,kørte optimalt.Det er ikke grafikkortet da jeg har prøvet med et
andet..bare computeren står stille og ikke rigtig laver noget,så hopper cpu
forbrug op og ned helt vildt..
Denis

Fra : Jack L.

Dato : 17-12-03 02:16

D.Riis wrote:

> [...]
> med et andet..bare computeren står stille og ikke rigtig laver
> noget,så hopper cpu forbrug op og ned helt vildt..

Åbn Task Manager (CTRL + ALT + DEL i WinXP), vælg fanen "Processer" og
fortæl os hvilket program som bruger noget nær 100% CPU-kraft. Det er nyttig
oplysning.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen