Felicia Cat Litter Ultra
Fra : Anja

Dato : 15-12-03 19:22

Er der nogen af jer der har gode eller dårllige erfaringer med det ??
Jeg har nu prøvet en del forskellige mærker af kattegrus, både dyrt og
billige, og hver gang med det samme resultat : klumperne går for let i
stykker, og man skal skifte hele bakken tit.
Men hvis der var nogen der har erfaringer med det mærke, så lytter jeg
gerne.

Hilsen Anja

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 15-12-03 21:43

> [...]
> stykker, og man skal skifte hele bakken tit.
> Men hvis der var nogen der har erfaringer med det mærke, så lytter jeg

Hej Anja!

Jeg har desværre ikke erfaringer med det grus ,men jeg bruger noget
andet. Det tager lugten og klumper rigtig godt -jeg har ikke haft
problemer med at klumperne går fra hinanden!
Gruset hedder: Vitakraft Compact, 8kg koster 89.-, og 149.- for 16 kg.
Det kan købes i alle dyrforretninger.!

Med venlig hilsen
Jannie Ø. Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-12-03 02:47

In article <3fde1ccf01e14@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Jannie Ø. Rasmussen
<oestenkaerKATTE@BAKKEsol.dk> wrote:

> Det tager lugten og klumper rigtig godt -jeg har ikke haft
> problemer med at klumperne går fra hinanden!
> Gruset hedder: Vitakraft Compact, 8kg koster 89.-, og 149.- for 16 kg.
> Det kan købes i alle dyrforretninger.!

Tjah, jeg har lige prøvet en pakke af vitakraft - og vil nok ikke købe
det igen, netop fordi jeg synes at klumperne går istykker, både når
kattene graver og når jeg tømmer bakke :-?
Men bortset fra det, så kan du spare penge ved at få det fra Maxsø's
hvis du bor i Københavnsområdet - eller i nærheden et af deres depoter
:

http://www.maxsoe.dk/index.html?target=dept_42.html&lang=da

3x8 kg for 175 kr

Fra : Anja

Dato : 16-12-03 14:03

> [...]
>
> 3x8 kg for 175 kr
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Jeg bor ikke så langt fra et af deres depoter, men jeg kan ikke helt finde
ud af hvordan man gør med bestillingen. For den eneste mulighed på deres
hjemmeside er at vælge Post Danmark som forsendelses måde.
Og desuden står der to forskellige adresser på 1 af deres depoter ?! alt
efter hvor på deres hjemmeside man kigger.

Hilsen Anja

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-12-03 17:26

In article <3fdf0302$0$24851$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Anja
<kiwiol1@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> Og desuden står der to forskellige adresser på 1 af deres depoter ?! alt
> efter hvor på deres hjemmeside man kigger.

Hej Anja

Jeg tror jeg ville ringe til dem eller skrive en mail, for jeg tror
altså osse det bliver noget noget kluns fra hjemmesiden , den er vist
mest gearet til postforsendelse?
Selv om de skriver at man kan bestille via hjemmesiden og få det
leveret til depoterne:
"Depoterne fungerer udelukkende som opsamlingssteder, hvor man kan
afhente sine bestilte varer, enten på telefon, brev ell. via denne
hjemmeside. "

Det med adresserne kan jeg ikke lige finde - faktisk kan jeg kun se en
nærmere adresse på dem under menupunktet "depoter"? Der er et link på
forsiden, men det virker ikke... :-/

Fra : Ann K

Dato : 16-12-03 23:26

Hejsa.
Selve Maxsøes dyrefoders forretning ligger på Islevdalsvej i Rødovre... kan
ikke huske nummeret - men det er tæt på Jyllingevej :)
og man er altid velkommen til at ringe... Vibeke er en utrolig sød og
tålmodig sælger ;)

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 17-12-03 08:28

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Tjah, jeg har lige prøvet en pakke af vitakraft - og vil nok ikke købe
> det igen, netop fordi jeg synes at klumperne går istykker, både når
> kattene graver og når jeg tømmer bakke :-?

Hej Ann.

Hvordan gik det egentlig med det Mega Cats kattegrus du prøvede?
Det er jo altid rart at kunne lade andre gøre erfaringerne .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-12-03 14:44

In article <brp05c$nor$1@sunsite.dk>, Helle Frederiksen
<hfFJERN@dlgnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan gik det egentlig med det Mega Cats kattegrus du prøvede?
> Det er jo altid rart at kunne lade andre gøre erfaringerne .

Ja, ja, ja - jeg ska' nok...
Men jeg har faktisk ikke taget hul på sækken endnu, vil lige bruge det
sidste af det gamle grus. Lidt økonomisk er man vel...
Men senest i næste uge starter vi - og jeg er såmænd osse helt spændt

Jeg så andetsteds at min navnesøster Ann K bruger det - måske vi kunne
tigge nogle erfaringer dér??

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 15-12-03 22:56

> [...]
> stykker, og man skal skifte hele bakken tit.
> Men hvis der var nogen der har erfaringer med det mærke, så lytter jeg

Hej

Jeg bruger også vitakraft, men giver da vist lige en 10 er for meget.

Men det går også indimellem i stykker Jeg har ikke råd til at
skifte gruset af den grund. Så jeg sier gruset i en gammel pasta si (
husk at jøbe en ny til pastaen ). Men på den måde kan du få fjernet de
småklumper der er og undgår at smide for meget grus ud.

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 16-12-03 02:02

> [...]
> husk at jøbe en ny til pastaen ). Men på den måde kan du få fjernet de
> småklumper der er og undgår at smide for meget grus ud.

Hej!

Det var da en kanon ide, altså det med sien... det tror jeg da lige at
jeg vil gøre for fremtiden!!!! TAk skal du have for det råd

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 16-12-03 10:13

> [...]
>
> Det var da en kanon ide, altså det med sien... det tror jeg da lige at
> jeg vil gøre for fremtiden!!!! TAk skal du have for det råd

Jamen selvtak, der er nogle penge at spare der

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar