Campingvogn med indbygget hundebur
Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 15-12-03 12:54

Hej
Jeg så en udsendelse på DK4 om en campingvogn med indbygget hundebur,
hvilket mærke var det og gerne også årgang?
/Carina

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 15-12-03 16:56

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aussies.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg så en udsendelse på DK4 om en campingvogn med indbygget hundebur,
> hvilket mærke var det og gerne også årgang?
> /Carina

Så vidt jeg husker så var det ikke en CV men en autocamper og det var en
nyhed altså en 2003/2004 årgang, jeg mener at det var på en tysk cv messe at
den var blevet vist

Vh
H.Hvidberg
-------
www.toyota-forum.dk

Fra : Henrik

Dato : 15-12-03 16:58

> [...]
> Jeg så en udsendelse på DK4 om en campingvogn med indbygget hundebur,
> hvilket mærke var det og gerne også årgang?

Det var ikke en campingvogn, men en autocamper.
Det var en spritny vogn, så sikkert årg. 2004
Husker ikke fabrikatet.

/Henrik

Fra : Kenneth

Dato : 15-12-03 18:31

Du kan gå ind på dk4 hjemmeside, der kan man se alle camping programmerne
via nettet.
God jul til alle.

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 15-12-03 21:24

Tak for hjælpen
/Carina

Fra : J S L

Dato : 16-12-03 22:18

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> skrev:

> Du kan gå ind på dk4 hjemmeside, der kan man se alle camping >programmerne
via nettet.
> God jul til alle.

Hej til alle

Husk at for at se programmerne på DK4, skal man være medlem af Klub dk4. Det
koster 150.-kr om året.

Mvh
Jaime