Mailform problem.
Fra : Steffen Holm

Dato : 15-12-03 11:42

Hej NG.

Jeg har problem med en mailform på min side. Der kommer følgende
fejl på hjemmesiden hvor formen er:

Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25,
verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in
e:\htdocs\skibumsen\new\kontakt.php on line 47

Nogen der ved havd der skal gøres?

Siden der laver problemet er:

http://steffenholm.dyndns.dk/skibumsen/new/kontakt.php

På forhånd tak for hjælpen.