Sonofon internet/fastnet?
Fra : Henning

Dato : 15-12-03 06:09

Er der nogen der kender til opkobling til internettet med den løsning
med en mac, Sonofon's installationsdisk understøtter ikke mac.

Jeg kan få forbindelse med serveren, men godkendes ikke
Ergo må det være de oplyste brugernavn og pasword, der ikke
er rigtige eller rigtigt plottet ind.

Brugernavnet oplyses at være fastnet tlf.nr. ?
Og password er en række bogstaver?
Der ud over er der så et kontonummer?
Jeg har forsøgt samtlige kombinationer af numre uden held

i vejledningen fra sonofon skal det indbyggede modem
indstilles til noget i retning af v30 ?

Sonofon kundesuport aner ikke noget om hvordan det skal gøres
gennem en mac.

Jeg kan uden problemer smække mac'en på en hvilken som helst
adsl forbindelse, men der er det jo også bare netkortet der
forbindes til en router, der indeholder de relevante oplysninger
for at komme i forbindelse med adsl serveren.

Er der nogen af jer der har en hjemmeside med en grafisk vejledning
i at konfigurere internet opkopling med et modem?

MVH
Henning