Tabbert Comtesse 460-1986
Fra : Jan Lehmann

Dato : 14-12-03 23:25

Er der nogle der har noget erfaring med en Tabbert Comtesse 460 fra 1986,
jeg har ikke kunnet finde noget interessant på nettet vedr. vognen!
Ved du evt. hvor der er sider med ældre vogne, test og lign.??
Jeg kan få den for ca 34500, den er rimelig pæn (på billed altså)

Med Venlig Hilsen/Regards
Jan Lehmann-Andersen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 14-12-03 08:22

Jeg må nok sige, at prisen er temmelig høj for en vogn der er så gammel. Men
den er måske i en meget fin stand, for hvis ikke den er det, så vil jeg
påstå, at den halve pris måtte være mere end rigeligt.

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 15-12-03 11:45

Det er svært at tale om pris uden at se varen.

MEN min bror købte i foråret 2003 en Comtesse 515 fra 1991 for 40.000
kr. - altså en større og nyere vogn. Den var FLOT! Der var vist et
mindre modelskifte omkring 1989-1990 hvis jeg er rigtigt informeret.

OG Tabbert ligger i mange prislejer. Check selv på www.dba.dk - gå ind
under campingvogne og søg på Tabbert.

/Flemming

Fra : Jan Lehmann

Dato : 15-12-03 21:39

takker for svar'ne, jeg ser lige tiden an.............
Med Venlig Hilsen/Regards
Jan Lehmann-Andersen