Database over campingvogne
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 23:18

Er der nogle som kender et site med data over ældre vogne.

Konkret søger jeg data på Dethleffs Familie fra 1998, hvis jeg bruger
google, så kommer der nogle tyske sider frem og på dethlefffs egen side har
de ikke data på ældre modeller.

/soli

Fra : Harry

Dato : 15-12-03 09:16

"soli" <.> wrote in message news:<3fdce1a8$0$9835$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Konkret søger jeg data på Dethleffs Familie fra 1998, hvis jeg bruger
> google, så kommer der nogle tyske sider frem og på dethlefffs egen side har

Jeg har lige fået nyhedsbrev fra www.campingferie.dk der siger at de
har indrettet ny database med 3500 brugte campingvogne, så måske er
det en ide at kigge dér engang.
Harry.

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 19-12-03 02:10

"soli" <.> skrev i en meddelelse
> Konkret søger jeg data på Dethleffs Familie fra 1998, hvis jeg bruger
> google, så kommer der nogle tyske sider frem og på dethlefffs egen side
har
> de ikke data på ældre modeller.

Hvad er det for data du søger?
Hvis det er A-mål, så har Isabella en oversigt, men her hedder 1998
modellerne Beduin, Bolero, Camper, Edition, Exclusiv, Bike & Camp og New
Line.

Vognen hedder nok "Dethleffs et eller andet (nok New Line) Family" + et tal
og nogle bogstaver.
Søger du på "Dethleffs Family 1998" kommer der 19 danske hits i Google.

Men vognen hedder nok noget mere, for betegnelsen Family bruges normalt om
kampagnemodeller (specialmodeller med ekstraudstyr). I 2004 er det som
tilnavn til New Line serien. Ring evt. til importøren. Han kan måske hjælpe
dig.

Med venlig hilsen
J-P. Rasmussen
slet-mig-først-jpr@it-entre.dk
(I NG udtaler jeg mig altid som privatperson)
En rig mand er intet andet end en fattig mand med penge.
W.C. Fields