Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Galla Premiere på Ringenes He~
Fra : Kenneth

Dato : 14-12-03 22:18

Hej

Var lige et smut i Tivoli for at tage nogle billeder af de kendte til
Ringenes Herre 3.
http://www.ziax.dk/lotr.php

Vh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 14-12-03 22:57

Kenneth skrev:

> Var lige et smut i Tivoli for at tage nogle billeder af de kendte til
> Ringenes Herre 3.
> http://www.ziax.dk/lotr.php

Yum! - thanks for sharing.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Søren Blom

Dato : 15-12-03 02:12

Nu er jeg nok lige grov nok, men syndes de fleste af billederne er noget hø,
Det er kun det af Peter Jackson, Andy Mills og Henriette Zobel der er vær at
kikke på, resten af kedelig, nogen uskarpe og det af Mary skulle slet ikke
være med.
Men hold da op, det må have været koldt.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Fums

Dato : 15-12-03 07:00

Søren Blom skrev news:3fdd0a68$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> [...]
> være med.
> Men hold da op, det må have været koldt.

En skam det ikke var en Bondfilm, så havde der i det mindste været nogle
lækre bondpiger.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-12-03 09:22

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> [...]
> være med.
> Men hold da op, det må have været koldt.

Jeg synes nu også billedet af Viggo Mortensen er værd at tage med...

Fra : Søren Blom

Dato : 15-12-03 14:28

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev

> Jeg synes nu også billedet af Viggo Mortensen er værd at tage med...

Det har du ret i, det havde jeg lige overset.

Fra : gismo

Dato : 15-12-03 11:52

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Var lige et smut i Tivoli for at tage nogle billeder af de kendte til
> [...]
Men alligevel, tak fordi du delte dem. Jeg var glad for at se dem. For det
var ikke meget vi andre fik at se af dem i Tivoli, men spændende var det.

Mvh.

Gismo

Fra : Kenneth

Dato : 15-12-03 12:00

> Men alligevel, tak fordi du delte dem. Jeg var glad for at se dem. For det
> var ikke meget vi andre fik at se af dem i Tivoli, men spændende var det.

Hej

Selv tak. Det var også meningen med turen, og plus at jeg fik prøvet min nye
550EX. Jeg ved udmærket godt, jeg mangler rutine/viden osv., men al
begyndelse er svær som bekendt.

Vh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 15-12-03 14:59

Jeg ved udmærket godt, jeg mangler rutine/viden osv., men al
> begyndelse er svær som bekendt.

Jepper, men jeg synes nu at dine skud fra Tivoli er ganske fine.

Keep the good work.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : Kenneth

Dato : 15-12-03 16:54

> Var lige et smut i Tivoli for at tage nogle billeder af de kendte til
> Ringenes Herre 3.
> http://www.ziax.dk/lotr.php

Jeg har lagt lidt flere billeder fra begivenheden på
http://www.ziax.dk/lotr.php

Vh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 15-12-03 17:33

> Jeg har lagt lidt flere billeder fra begivenheden på
> http://www.ziax.dk/lotr.php

Selvom de ikke er alle tip top, synes jeg da de er gode og sjovt at se at
"alm" (hvis du er det :)) mennesker kan komme så tæt på de berømte :)

Hvilket kamera/objektiv er billederne taget med?

Vh Matilde

Fra : Kenneth

Dato : 15-12-03 17:37

Hej Matilde

> Selvom de ikke er alle tip top, synes jeg da de er gode og sjovt at se at
> "alm" (hvis du er det :)) mennesker kan komme så tæt på de berømte :)

Jeg er ganske almindelig og har ikke haft nogen fordel af presse-kort el.
lign. Som sagt var det første gang jeg prøvede min nye 550EX, og har fundet
er der er noget at lære endnu.

> Hvilket kamera/objektiv er billederne taget med?

D60/28-105mm

Vh

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-12-03 23:39

Kenneth skrev:

> Jeg er ganske almindelig og har ikke haft nogen fordel af presse-kort
> el. lign.

Godt gået. Flere af dine billeder er bedre end mine, og jeg havde endda
pressekort og stod på den vel nok bedste plads.

> Som sagt var det første gang jeg prøvede min nye 550EX, og
> har fundet er der er noget at lære endnu.

Jeg havde lånt et Canon D30 (af Deaster her fra gruppen), og samtidig
brugte jeg flittigt mit Canon Ixus 400 (med venstre hånd). Mange af
billederne fra Ixus'en blev faktisk bedre end dem fra D30'eren, men det
skyldes selvfølgelig min mangel på rutine og måske et lidt lyssvagt
objektiv.

Jeg lægger nogle af billederne online på et tidspunkt. Foreløbig kan I
se disse to (sat lidt ned i størrelse og kvalitet): Gæt selv, hvilket
der er taget med Ixus 400, og hvilket der er D30:

http://corrigo.dk/lotr1.jpg
http://corrigo.dk/lotr2.jpg

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Argh! Det sker bare ikke, det her, Lars Krimi!"

Fra : Deaster

Dato : 16-12-03 08:39

Peter Bjerre Rosa wrote:

> [...]
> billederne fra Ixus'en blev faktisk bedre end dem fra D30'eren, men
> det skyldes selvfølgelig min mangel på rutine og måske et lidt

Hehe det sagde jeg, et F:4,5-5,6 er ikke det store hit i halvmørke

Deaster
Nåja,
og god jul.

Fra : Kenneth

Dato : 16-12-03 09:50

> Godt gået. Flere af dine billeder er bedre end mine, og jeg havde endda
> pressekort og stod på den vel nok bedste plads.

Tak!!

> [...]
> billederne fra Ixus'en blev faktisk bedre end dem fra D30'eren, men det
> skyldes selvfølgelig min mangel på rutine og måske et lidt lyssvagt

Var det dig, der også stod med et videokamera på et stativ?

> Jeg lægger nogle af billederne online på et tidspunkt. Foreløbig kan I
> se disse to (sat lidt ned i størrelse og kvalitet): Gæt selv, hvilket
> der er taget med Ixus 400, og hvilket der er D30:

Glæder mig til se mere. Der var en god stemning, mens det stod på

Vh

Kenneth
www.ziax.dk