TeliaExpress dårlig dækning
Fra : Kim

Dato : 14-12-03 21:57

Vi bor i Videbæk og sønnen har en mobil med Telia EXpress som nu er lavet om
til Telia Express city, som betyder at han kun kan sende SMS i Telias net,
og vi må ligge et sted hvor det er svært at sende en SMS,han har lige købt
en Nokia 3100 med forlænget abonement (T Express) men da han fik den opladet
,viser det sig at den er dårligere til at sende SMS end vores Nokia 3510,men
nu er telefonen jo simlåst til Telia og sønnen kan faktisk ikke bruge den
,hvad gør man?? Mvh. Kim

Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 14-12-03 22:04

Kim wrote:
> [...]
> dårligere til at sende SMS end vores Nokia 3510,men nu er telefonen
> jo simlåst til Telia og sønnen kan faktisk ikke bruge den ,hvad gør

Hej Kim

Kontakt mig så skal jeg prøve og hjælpe med...
Tobias_H_Klint@Hotmail.com
Det er også på msn denne mail

Tobias

Fra : Fischer

Dato : 15-12-03 06:49

> [...]
> Telia EXpress som nu er lavet om til Telia Express
> city, som betyder at han kun kan sende SMS i
> Telias net, og vi må ligge et sted hvor det er

Hej Kim.
Jeg kommer selv ofte i Videbæk, og har også af og til brugt Telia. Jeg har
ingen problemer haft med dækningen i byen.

Til gengæld har jeg hørt om andre der har haft problemer med at sende SMS
med Xpress i spids-belastnings perioderne. Men så burde det være uafhængigt
af telefon.

*Fischer

Fra : Kim

Dato : 15-12-03 20:26

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til gengæld har jeg hørt om andre der har haft problemer med at sende SMS
> med Xpress i spids-belastnings perioderne. Men så burde det være

Vi har ,det vil sige min søn har Telia Express abonnement, som Telia har
lavet om til noget som hedder Telia Express City (går ud på at vi kun kan
sende indenfir Telias Net) Vi fik først et brev fra dem hvor de gjorde
opmærksom på at han sendte 80% uden for Telias Net, og han har nok sendt 80%
fra Videbæk(ca. 4000 indb. burde der ikke være dækning???)
Han har lige fundet ud af at telefonen ikke var simlåst,så vi kan godt bruge
det,han kan bare ikke bruge det til SMS ,da den ikke for godt kan dende dem
,Det går lidt bedre med en Nokia 3510. Mvh. Kim

Fra : Fischer

Dato : 15-12-03 21:45

> Vi fik først et brev fra dem hvor de gjorde
> opmærksom på at han sendte 80% uden for
> Telias Net, og han har nok sendt 80% fra
> Videbæk(ca. 4000 indb. burde der ikke være
> dækning???)

Det overrasker mig meget!
Jeg er som tidligere skrevet tit i Videbæk by og har aldrig oplevet at min
Telia telefon har roamet på Sonofons net.
Jeg har brugt den så sent som i dag.

Det kunne måske være fordi at I bor et uheldigt sted, hvor der er en skygge
på Telias dækning?

*Fischer

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-12-03 12:27

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message
> [...]
3510,men
> nu er telefonen jo simlåst til Telia og sønnen kan faktisk ikke bruge den

Der er folk der har speciale i at låse telefoner op for en lille slang
penge. Prøv at spørg i unlock gruppen om der er ngoen der kan klare en 3510.
At få låsekoden er Telia koster svjv 500,-

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Kim

Dato : 15-12-03 16:20

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3fdd9a5b$0$30084$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
3510.
> At få låsekoden er Telia koster svjv 500,-

Det er nu den nye Nokia 3100 det er galt med .
Mvh. Kim

Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 15-12-03 18:37

Kim wrote:
> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
> meddelelse news:3fdd9a5b$0$30084$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er nu den nye Nokia 3100 det er galt med .
> Mvh. Kim

Kontakt mig..

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-12-03 20:09

> [...]

> 3510.
> >
> Det er nu den nye Nokia 3100 det er galt med .

Okai proceduren er den samme.
Få fat på en unlocker det koster ~100kr så er den potte ude.